X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مهدی آذرپندار در چند قدمی مدیریت «انجمن سینمای جوانان ایران» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، با قوت گرفتن زمزمه تغییر مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، نام مهدی آذرپندار به‌عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی سیدصادق موسوی در این انجمن مطرح شده است.

دی ماه سال ۹۵ بود که حجت‌الله ایوبی رییس وقت سازمان سینمایی سیدصادق موسوی را به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب کرد. مدیری که می‌شود مهمترین دستاورد حضورش در این نهاد جوان را ثبت جشنواره فیلم کوتاه تهران در آکادمی اسکار به عنوان یکی از دروازه‌های ورود به این مراسم و به تعبیری اسکارکوآلیفاید شدن آن برشمرد.

با استقرار محمد خزاعی به عنوان رییس سازمان سینمایی و تغییرات مدیریت چند مجموعه تابع این سازمان، انجمن سینمای جوانان ایران نیز یکی از نهادهایی بود که بعد از برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه گمانه زنی‌هایی مبنی بر تغییر مدیریت آن انجام می‌شد.

مهدی آذرپندار که در حال حاضر مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی سیدصادق موسوی محسوب می‌شود. آذرپندار پیش از این نیز سابقه همکاری با محمد خزاعی را در خلال برگزاری پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» داشته است، او در این جشنواره داوری بخش فیلمنامه را برعهده داشت.

آذرپندار فارغ‌التحصیل دانشگاه علم و صنعت است. در سوابق او، فیلمنامه‌نویسی، عضویت در شورای فیلمنامه شبکه سه، عضویت در شورای عالی فیلمنامه سیما از ۸۹ تا ۹۱، قائم مقامی خانه تولیدات جوان صدا و سیما، مدیریت مرکز تخصصی و اداره فیلم و نمایش سازمان بسیج مستضعفان، داوری در بخش فیلمنامه پانزدهمین دوره جشنواره «مقاومت» و فعالیت در رسانه‌های مختلف به عنوان منتقد و نویسنده به چشم می‌خورد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *