X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ارسال ۲۴ اثر به جشنواره «فیلم کوتاه رشت» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سید امیر مصباح در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال نخستین دوره جشنواره فیلم کوتاه رشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

وی در ادامه به موضوعات این جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره باید فیلم‌های خود را در ۱۰۰ ثانیه و با موضوع و مشکلات شهری ساخته و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا روز پنج شنبه دوم دی ماه تمدید شده است، افزود: تا به امروز ۲۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود، اضافه کرد: «شهروند و زیبایی‌های شهری»، «شهروند و مشکلات شهری»، «شهروند و قوانین شهری»، «شهروند و رعایت حقوق شهروندی» و «شهروند و آسیب‌های شهری» از جمله موضوعات این جشنواره است.

مصباح تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به آدرس سایت sobheghalam.ir اقدام به ثبت نام و ارسال اثر کنند.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، اضافه کرد: آثار پیش از ارسال به این جشنواره نباید در هیچ شبکه تلویزیونی و یا مجازی پخش شده باشد.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به اینکه حضور برگزیدگان در اختتامیه جشنواره الزامی است، تصریح کرد: عدم شرکت در این مراسم به منزله انصراف از دریافت جایزه تلقی می‌شود.

وی یاد آورد شد: این جشنواره ۶ تا ۱۱ دی ماه امسال برگزار و مراسم اختتامیه آن نیز در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا رشت برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *