X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» آغاز شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم «عمار» به دبیری نادر طالب‌زاده شامگاه ۱۸ دی ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، احمد نجفی، هوشنگ توکلی، انسیه شاه‌حسینی، اقبال واحدی، مسعود اطیابی و… از چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

این مراسم در ساعت ۱۸:۳۰ با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

در ابتدای این مراسم مادر شهیدان خالقی‌پور روی صحنه آمد و ضمن خیرمقدم به مهمانان بیان کرد: مجلس سنگین‌تر از همه سال است، یازده سال است که در خدمت این عزیزان هستم اما احساس می‌کنم این مجلس متفاوت‌تر است. این قدم‌ها سر ول صراط نلرزد، دوازده سال است که این مجلس برقرار است، من سال اول نبودم اما در سال‌های بعدی آمدم، پیش از این با همسرم می‌آمدم اما چهار سال است که همسرم نزد فرزندان شهیدم رفته است، امیدوارم من هم به زودی به آنها بپیوندم.

وی گفت: یادم است ننه عصمت برای رزمندگان دستکش می‌بافت، ننه سکینه نان می‌پخت، من هم خاک پای ملت ایران هستم امیدوارم قدم‌های شما به سمت برنامه‌های خوب باشد، امسال این رویداد به دانشمندان توجه دارد؛ شهدای دانشمندان آبرو و سرمایه این مملکت بودند اما گویا دشمن آنها را بهتر از ما می‌شناخت. فرزندان شهید من به گرد پای این شهدای دانشمند بزرگوار نمی‌رسند، جنگ هنوز تمام نشده چهل سال است که در جنگ هستیم، مثل سال‌های دفاع مقدس هنوز جوانان ما می‌جنگند، گرچه ما سردار سلیمانی را از دست دادیم اما مادران ما هزاران هزار فرزند مانند این سردار را پرورش می‌دهند، امیدوارم بتوانیم شهدای دانشمند هسته‌ای را به دنیا بشناسانیم.

این گزارش تکمیل می‌شود…

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *