X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«الگونما» دغدغه‌سازی می‌کند/ عزم جدی برای تولید شخصیت‌های بومی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه «الگونما»، حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری ضمن بازدید از نمایشگاه «الگونما» گفت: «الگونما» با پرداختن به موضوعاتی مانند شخصیت‌های قهرمانی شروع یک دغدغه‌سازی است که می‌تواند مقدمه اتفاقات بزرگ باشد.

وی افزود: «الگونما» روی نقطه‌ی خوبی دست گذاشته است. مخاطبان کودک و نوجوان در مصرف صنایع فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و آسیب‌شناسی خوبی در این زمینه شده است.

جعفریان با اشاره به نقش نهادها و مجموعه‌های فرهنگی گفت: سازمان سینمایی سوره با ورود به حوزه‌های مختلف از جمله تولید انیمیشن اقداماتی را انجام داده است و در سال‌های آتی نیز فعالیت‌هایی گسترده‌تر بر محوریت کاراکتر صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: سازمان سوره با ورود جدی‌تر به حوزه صنایع فرهنگی ظرفیت‌هایی را برای خلق زنجیره ارزش ایجاد می‌کند که شامل مخاطبان کودک و نوجوان نیز می‌شود.

جعفریان با اشاره به زنجیره‌های به هم‌پیوسته صنایع فرهنگی بیان کرد: شروع این زنجیره از تولید شخصیت‌های بومی شروع شده و به زنجیره توزیع می‌رسد که با استفاده از ظرفیت‌های حوزه هنری می‌توانیم اقدامات خوب و موثری را رقم بزنیم.

نمایشگاه ««الگونما»»، نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران است که به بررسی تخصصی فرایندها، ابعاد، وضعیت امروز ایران و جهان و چشم انداز مطلوب حوزه کاراکتر و شخصیت می‌پردازد. این نمایشگاه به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی و شورای فرهنگ عمومی کشور از ۲۸ دی‌ الی ۱۲ بهمن‌ در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *