X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

وزارت ارشاد مشکل بازیگر یک فیلم سینمایی را پیگیری کرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دیدار با عدنان عفراویان با اشاره به نقش آفرینی خاطره‌انگیز این هنرمند خوزستانی در فیلم سینمایی «باشو غریبه کوچک» گفت: هنرمندان سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی کشور هستند و باید منزلت و جایگاه‌شان پاس داشته شود. آقای عفراویان نیز یکی از همین سرمایه‌های ارزشمند سینمایی استان است.

جوروند ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این هنرمند اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر شرایط و مشکلات شما هستند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به شما اعلام کرده‌اند.

همچنین در این دیدار پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در تماس تلفنی با عفراویان جویای وضعیت معیشتی وی شد و قول مساعد برای رسیدگی به درخواست‌های بازیگر نقش باشو را داد.

عفراویان در این دیدار ضمن بازگو کردن خاطراتی از بازی در فیلم «باشو غریبه کوچک»، از مشکلات شخصی و معیشتی خود مطالبی را بیان کرد.

وی ضمن قدردانی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حمایت وزیر ارشاد و صندوق اعتباری هنر در این شرایط برایم بسیار ارزشمند است.

از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس تلاش‌های عدنان عفراویان در حوزه فرهنگ و هنر خصوصاً نقش آفرینی در یکی از آثار ماندگار سینمای ایران هدیه نقدی و لوح تقدیر به این هنرمند اهدا شد.

در این دیدار ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی و سید امین سپهریان رئیس اداری سینمایی و نماینده صندوق اعتباری هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *