X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مرحله دوم «اکران حقیقت» در بهار ۱۴۰۱ اجرا می‌شود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: اجرای مرحله دوم طرح «اکران حقیقت» به بهار سال بعد موکول شد.

به گزارش سینماپرس، اجرای مرحله دوم طرح «اکران حقیقت» (نمایش فیزیکی و آنلاین مستندهای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) به بهار سال بعد موکول شد.

قرار بود از ۲۷ بهمن ماه امسال، چهار مستند تازه در مرحله دوم طرح «اکران حقیقت» به شکل فیزیکی در مراکز فرهنگی سراسر کشور و به صورت آنلاین در سایت «هاشور» نمایش داده شوند اما به دلیل فراهم کردن شرایط اکران برای مستندها در بعضی سینماها، توسعه این طرح و لزوم دریافت پروانه نمایش سینمایی برای این آثار اجرای این طرح به بهار سال آینده موکول شده است.

در «اکران حقیقت» که از مرداد ماه ۱۴۰۰ با نمایش فیزیکی و آنلاین چهار مستند از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شروع شده، قرار است ابتدا مستندهای تولید شده در مرکز و پس از آن مستندهای متقاضی برای نمایش در این طرح، به صورت آنلاین و فیزیکی در معرض تماشای دوستداران سینمای مستند قرار بگیرند.

مستندهای «بانو قدس ایران» ساخته مصطفی رزاق کریمی، «در جستجوی خانه خورشید» ساخته مهدی باقری، «زیر این چتر باران می‌بارد» ساخته کتایون جهانگیری، «بر سر خاک» ساخته محسن خانجهانی و «ف- الف» ساخته فرشاد اکتسابی تا به حال در قالب طرح «اکران حقیقت» نمایش داده شده‌اند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *