X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آئین افتتاحیه و اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرکرد برگزار می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

احسان قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آئین افتتاحیه و اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرکرد با حضور فعالان فرهنگی، هنرمندان، اصحاب رسانه و سینماگران در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: «موقعیت مهدی» عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده و یکی از آثار قابل توجه و تماشایی سینمای ایران است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این فیلم در جشنواره فجر موفق به کسب پنج سیمرغ بلورین شده است، عنوان کرد: اکران عمومی «موقعیت مهدی» در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد به صورت عمومی انجام خواهد شد.

قائدی با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری از هنر هفتم فقط در مرکز استان ا ز «پردیس سینمایی بهمن» شهرکرد برخوردار هستند، ادامه داد: تلاش داریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان، آثار پخش شده توسط حوزه هنری را در ایام نوروز به صورت سینما سیار اکران کنیم.

وی مطرح کرد: این حوزه تلاش خواهد کرد در صورت امکان با همکاری مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور در شهرستان‌های دیگر استان نیز نمایش فیلم‌ها را فعال کند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: فیلم‌های «موقعیت مهدی»، «مرد بازنده»، «شادروان»، «روز صفر»، «قدغن»، «سگ بند» و «گل به خودی» به عنوان فیلم‌های نوروزی در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد اکران خواهند شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *