X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

متاسفانه وضعیت هنرمندان پیشکسوت دیگر از بد گذشته و به اوضاعی نابسامان و دردناک رسیده است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بازیگر سریال «ولایت عشق» گفت: متاسفانه وضعیت هنرمندان پیشکسوت دیگر از بد گذشته و به اوضاعی نابسامان و دردناک رسیده است، بسیاری از هنرمندان وضعیت معیشتی ناگواری دارند، بسیاری حتی خانه و سقفی بالای سرشان ندارند.

به گزارش سینماپرس، عنایت بخشی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون دیدار هنرمندان در میهمانی افطار ریاست جمهوری گفت: چندی پیش یک دیدار و میهمانی دوستانه و هنرمندانه با حضور رییس جمهور داشتیم، این میهمانی با جوی بسیار دوستانه و گرم برگزار شد و میهمانان توانستند رو در رو با رییس جمهور گفتگو داشته باشند.

وی درباره گفت‌وگوی خود با آیت‌الله سید ابراهیم رییسی ریاست جمهوری اسلامی ایران افزود: شخصا از نزدیک با وی به گفتگو نشستم و موضوعات و مشکلاتی که هنرمندان پیشکسوت با آن روبرو هستند را مطرح کردم و رییس جمهور هم قول دادند که مسائل زندگی و درمان هنرمندان پیشکسوت پیگیری شود.

بازیگر سریال «ولایت عشق» در همین رابطه ادامه داد: متاسفانه وضعیت هنرمندان پیشکسوت دیگر از بد گذشته و به اوضاعی نابسامان و دردناک رسیده است، بسیاری از هنرمندان وضعیت معیشتی ناگواری دارند، بسیاری حتی خانه و سقفی بالای سرشان ندارند و همین زندگی را بر کام آنها زهر کرده است، من به همراه چند تن از همکاران قدیمی خود این مسائل را با رییس جمهور مطرح کردیم و وی نیز با صبر و حوصله به حرفهای ما گوش داد و قرار شد از طریق مسئولین ذی ربط مسئله پیگیری شود.

وی در همین راستا تاکید کرد: خوشبختانه شخص رییس جمهور با مسائل و مشکلات هنرمندان بیگانه نبود و خود هم حرفهای ما را درک می‌کرد، امیدوارم سالانه این نوع از دیدارها بیشتر شود تا هنرمندان بتوانند به صورت مستقیم با مسئولین دیدار و گفتگو کنند.

بخشی مشکلات هنرمندان پیشکسوت را اینگونه تشریح کرد: مهمترین مشکل این هنرمندان مقوله مسکن است، آنها اکثرا اجاره نشین هستند، از سویی مسائل درمان و سلامت آنها باید بهتر رسیدگی شود، با توجه به اینکه پیشنهاد بازی برای این سنین کم است درآمد خوبی ندارند و اگر نه نیازی به کمک نبود و می توانستند خودشان از پس هزینه های زندگی بر آیند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: فعلا سر پروژه خاصی نیستم، ترجیحم در این روزهای ماه رمضان خانه نشینی و راز و نیاز است، البته شب های قدر را هم در پیش داریم که همواره برای من شب‌های بزرگ و عزیزی هستند و سعی می کنم اگر از لحاظ جسمانی وضعیت خوبی داشته باشم این شبها را در مسجد محل سپری کنم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *