X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

اتفاقات ناگواری در کشور افتاده/فردی که مسبب این اتفاق بوده و کشور را به حاشیه برده است باید پاسخگوی این اتفاق باشد! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر با واکنش به اتفاقات اخیر گفت: نباید به دشمنان خارجی کشور اجازه داد تا برای ما تصمیم بگیرند، قطعاً خودمان با اتحاد و گفت‌وگو می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم.

به گزارش سینماپرس، موج اظهارنظر هنرمندان و سلبریتی‌ها در رابطه با اتفاقات اخیر بیشتر از قبل شده است، در این شرایط که برخی از هنرمندان با تهدید و ارعاب راضی به موضع‌گیری علیه نظام می‌شوند، برخی هنرمندان از اتحاد و همدلی میان مردم سخن می‌گویند.

در همین رابطه کوروش زارعی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به اتفاقات این روزهای ایران گفت: این روزها اتفاقات ناگواری در کشور افتاده و خاطر ما را آزرده کرده است، همه ما از اتفاقی که برای دختر عزیزمان افتاده ناراحتیم و قطعاً فردی که مسبب این اتفاق بوده و کشور را به حاشیه برده است باید پاسخگوی این اتفاق باشد، همه منتظریم این اتفاق رخ دهد و می‌دانیم که مراجع ذی‌صلاح قانونی در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی ادامه داد: به‌عنوان فرزند کوچک ایران از مردم عزیز ایران خواهشمندم که نگذارید دشمنان این مملکت و این کشور و از احساسات پاک و شریف شما سو استفاده کنند، نگذاریم که افرادی که آن‌سوی مرزها هستند برای ما تصمیم بگیرند، ما قطعاً بهتر می‌توانیم با گفت‌وگو مشکلات خود را برطرف و به مسائلمان رسیدگی کنیم.

این هنرمند عرصه بازیگری عنوان کرد: از ملت ایران خواهش می‌کنم باهم متحد باشیم و مثل همیشه، دست در دست یکدیگر خودمان مشکلاتمان را حل کنیم و اجازه به آتش کشیدن پرچم کشورمان را ندهیم، افرادی که این اقدامات را انجام می‌دهند دشمن این ملت و این کشور هستند.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم آرامش خود را حفظ کنید و به مراجع ذی‌صلاح اجازه دهید تا به موضوعات رخ‌ داده رسیدگی کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *