X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

داوران بخش‌های بین‌الملل، ملی، آیینی‌سنتی، ۹۰ثانیه و پادکستِ معرفی شدند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: داوران بخش‌های بین‌الملل، ملی، آیینی‌سنتی، ۹۰ثانیه و پادکستِ بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه‌گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، داوران پنج بخش از بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به شرح زیر اعلام شدند: در بخش بین‌الملل؛ علی خانجانی نویسنده و پژوهشگر، مسلم قاسمی پیش‌کسوت تئاتر و مدرس این حوزه و محسن هجری نویسنده کودک و نوجوان و پژوهشگر به داوری آثار خواهند نشست.

بر همین اساس در بخش ملی؛ محمد سیمزاری نویسنده و پژوهشگر، محسن هجری و مسلم قاسمی آثار را مورد داوری قرار می‌دهند. همچنین در بخش آیینی‌سنتی؛ مهدی صفاری‌نژاد نویسنده، بازیگر و پژوهشگر، احمدعلی مهدی‌نژاد نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و مهدی چایانی کارگردان و نقال پیشکسوت آثار این بخش را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

در بخش قصه‌گویی ۹۰ ثانیه؛ فرزاد زیدی‌نژاد کارگردان، تهیه‌کننده و نمایش‌نامه‌نویس، صادق کیانی‌مقدم بازیگر و کارگردان تئاتر و محمدعلی یزدان‌شناس نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان داوری آثار را به عهده دارند.

بر اساس این خبر، در بخش پادکست قصه‌گویی نیز نادر برهانی‌مرند نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، مریم نوشادقباد پژوهشگر و نادر گهرسودی گوینده و مدیر دوبلاژ آثار جشنواره را داوری می‌کنند.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی «قصه گویی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از۲۵ تا ۲۹ دی ۱۴۰۱ در شهر یزد برگزار خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *