X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«مصطفی سماوات» برای اعتلای سینمای ایران از هیچ کوششی دریغ نکرد/همواره منش و شخصیت والای او زبانزد بود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رییس سازمان سینمایی درگذشت مصطفی سماوات، مدیرکل سابق نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع سینمایی را تسلیت گفت.

به گزارش سینماپرس، در متن پیام محمد خزاعی آمده است: «خبر درگذشت جناب آقای مصطفی سماوات از پیشکسوتان گرانقدر و فرهیخته سازمان سینمایی موجب تاسف بنده و همکاران اینجانب شد. مرحوم سماوات مدیری بود که عمری بیش از ۳۰ سال را در مسیر مقدس خدمت به هنر وسینمای ایران صرف نمود و تا هنگام بازنشستگی همواره منش و شخصیت والای او زبانزد بود و احترام بسیار نزد همگان داشته و برای اعتلای سینمای ایران از هیچ کوششی دریغ نکرد.

اینجانب درگذشت جناب آقای سماوات را به خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم، اهالی سینمای ایران و به ویژه همکاران محترم سازمان سینمایی، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم آرامش ابدی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.»

مرحوم سماوات در سمت‌هایی همچون معاون و سرپرست اداره کل نمایش خانگی و مدیرکل نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع سازمان سینمایی و فعالیت هایی چون ارزشیابی و اعطای مدرک درجه هنری به هنرمندان سینمایی را برعهده داشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم سماوات صبح روز جمعه بیست و سوم دی‌ماه از ساعت ده صبح در بهشت سکینه کرج برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *