X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«بنیاد مستضعفان» تلاش می‌کند تا در حد امکانات خود از آثار سینمایی که در راستای حفظ آرمان‌ها و ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی تولید می‌شوند حمایت کند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رئیس بنیاد مستضعفان پس از دیدن فیلم سینمایی «غریب» گفت: فیلم غریب توانست گوشه‌ای از مجاهدت شهید سرافراز محمد بروجردی‌ و مردی که او را بواقع می‌توان مسیح کردستان نامید به نمایش درآورد و باید بابت این موفقیت که در قالب هنر والا و انقلابی به دست آمد، خدا را شکر کنیم.

به گزارش سینماپرس، پرویز فتاح همراه با مهدی همت، رسول عاصمی، حسین ستوده، مهدی دستواره، داود کریمی و احسان باکری فرزندان سرداران شهید ایرانی، در خانه جشنواره در برج میلاد به تماشای فیلم غریب ساخته محمدحسین لطیفی نشستند.

فتاح پس از تماشای این فیلم گفت: جامعه ایران برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش و همچنین گفت‌وگو میان اقشار مختلف مردم است و رویدادهایی مثل جشنواره فیلم فجر می‌تواند بسترهای تعامل و گفت‌وگو میان هنرمندان، مردم و مسئولان در حوزه‌های مختلف را فراهم آورد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به ترسیم تصویری از زندگی سردار شهید محمد بروجردی در فیلم غریب، اظهار داشت: این فیلم می‌تواند الگوی مناسبی برای بسیاری از فیلم‌سازان و سازمان‌های دولتی باشد تا برای شرکت در جهاد تبیین و ذکر خاطرات دوران دفاع مقدس و به تصویر کشیدن سبک زندگی شهدا، فضای کاری خود را مشخص کنند.

فتاح تاکید کرد: بنیاد مستضعفان تلاش می‌کند تا در حد امکانات خود از آثار سینمایی و محصولات هنری که در راستای حفظ آرمان‌ها و ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی تولید می‌شوند حمایت کند و برای ادای دین به شهدا قدم بردارد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به دبیری مجتبی امینی در دو پردیس سینمایی ملت و برج میلاد برگزار می‌شود. امسال ۲۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ در جشنواره فیلم فجر به رقابت می‌پردازند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *