X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تمام سیاستگذاری‌های قانونی وزارت فرهنگ در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر به خوبی رعایت شد/جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نقطه اوج و عطف خود بیش از گذشته نزدیک شده است! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه به دنبال فراهم کردن شرایطی برای حضور حداکثری مردم و علاقمندان در برنامه‌های فرهنگی و هنری هستیم، گفت: امیدواریم سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر نیز همانند رویدادهای فیلم و تئاتر فجر با شکوه و حضور پرشور مردم و علاقمندان برگزار شود.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص برپایی جشنواره موسیقی فجر گفت: سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر از همه نظر آماده برپایی است و این رویداد از ۲۸ بهمن ماه در بخش‌های مختلف در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به تمهیدات درنظر گرفته شده امیدواریم سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر نیز همانند رویدادهای فیلم و تئاتر فجر با شکوه و حضور پرشور مردم و علاقمندان برگزار شود.

اسماعیلی با اشاره به برپایی پرشور چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: این دوره از جشنواره در تمامی جهات با موفقیت به سرانجام رسید و تمام سیاستگذاری های قانونی وزارت فرهنگ در جشنواره چهل و یکم به خوبی رعایت شد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه جشنواره چهل و یکم به عنوان جشن باشکوه فرهنگی هنری مردم ایران به خوبی برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به استقبال پرشور مردم سراسر کشور از این دوره از جشنواره باید گفت، جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نقطه اوج و عطف خود بیش از گذشته نزدیک شده است و جشنواره چهل و یکم فجر به پرشکوه‌ترین ادوار جشنواره بدل شد.

همچنین محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه وزارت فرهنگ در دوره جدید به دنبال فراهم کردن شرایطی برای حضور حداکثری مردم و علاقمندان در برنامه های فرهنگی و هنری است، گفت: در این خصوص سپردن فعالیت های فرهنگی و هنری به دست مردم از برنامه های اصلی وزارتخانه به شمار می‌رود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *