X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«وزیر ارشاد» پاسخگوی دغدغه‌ها و پرسش‌های مردمی شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی دغدغه ها و پرسش های مردمی بود.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز یکشنبه در هفدهمین نشست پاسخگویی وزرا، معاونان و مدیران دولتی به تماس‌های مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و پاسخگوی پرسش ها و دغدغه های مطرح شده تماس های مردمی بود.

بنا بر این گزارش در راستای رویکرد مردمی دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم باشند و بر همین اساس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز سی ام بهمن ماه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به تماس های مردمی پاسخ داد.

پیش از این وزرای کار، ارتباطات، دادگستری، بهداشت، کشاورزی، آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، علوم و معاونان پارلمانی، امور زنان و خانواده، علمی و فناوری، حقوقی رئیس‌جمهور و رؤسای سازمان حفاظت از محیط زیست، امور اداری و استخدامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان انرژی اتمی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم شدند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *