X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

طرح رادیو تصویری نشاط روی میز رئیس سازمان صداوسیما

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی درباره پخش تصویری برنامه «صبح جمعه با شما» رادیو ایران گفت: تصمیمی که در روز رادیو گرفته شد این بود که یکسری برنامه‌هایی که از نگاه مخاطبان رتبه بالایی دارد، تصویری کنیم.

بخشی‌زاده ادامه داد: ما طرح رادیو تصویری نشاط را به رئیس سازمان ارائه دادیم، این طرح در مرحله بررسی‌های کارشناسی است. چنانچه این طرح تصویب شود، ما آرشیو بسیار غنی از برنامه‌های خیلی خوبمان خواهیم داشت. مدت‌هاست که همکاران از برنامه‌ها و شبکه‌های مختلف تصویربرداری می‌کنند. این تصویربرداری با نورپردازی مناسب و دکور ساده و رادیویی صورت می‌گیرد.

معاون صدای رسانه ملی با بیان اینکه برای برنامه‌های شاخص‌مان تصویربرداری صورت می‌گیرد، افزود: قطعاً برنامه «صبح جمعه با شما» هم جزو همین برنامه‌هاست. امیدوارم بزودی رادیو تصویری نشاط به مخاطبین عرضه شود. 

وی با بیان اینکه در رادیو تصویری نشاط برنامه‌هایی که دستمایه طنز دارد و امیدبخشی در جامعه جزو درون‌مایه آن محسوب می‌شود، به این بخش تصویری اضافه می‌شود توضیح داد: فعلاً از طریق ایرانصدا امکان دسترسی به بخش تصویری برنامه‌ها وجود دارد. البته با شبکه تلوبیون هم هماهنگی‌های اولیه انجام شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *