X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ترویج ایجاد فضای گفتگو بین نوجوانان کشور با برنامه «هم ارتفاع»

امین پویان راد سردبیر برنامه «هم ارتفاع» ضمن اشاره به اهمیت ایجاد فضای گفتگو بین نسل جدیدِ نوجوانان کشور گفت: برنامه هم ارتفاع با این هدف که بتوانیم در بین نوجوانان کشور، فرهنگ گفتگو را ترویج دهیم کار خود را آغاز کرد. به واسطه ایجاد فرهنگ گفتگو ما می‌توانیم در آینده شاهد کمتر شدن شکاف اجتماعی بین مردم باشیم و همین امر سبب می‌شود تا اهداف آینده کشور به دست نوجوانان سرانجام بهتری داشته باشند.

پویان راد ادامه داد: با همین هدف، نوجوانان از مدارس و مجموعه‌های مختلف مورد ارزیابی و مصاحبه قرار می‌گیرند و از آن‌ها برای حضور در برنامه دعوت می‌شود تا پیرامون موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر موضوعات مختلف با کارشناسان و مسئولان کشوری به بحث و گفتگو بپردازند.

سردبیر برنامه هم ارتفاع در پایان به چگونگی انتخاب موضوعات مطرح شده در این برنامه اشاره کرد و گفت: موضوعات برنامه‌های مختلف قبل از ضبط برنامه با استفاده از نظر سنجی‌ها و مشورت‌های تیم سردبیری با کارشناسان و صاحبان اندیشه انتخاب می‌شوند تا بتوانیم مسائلی را در برنامه مطرح کنیم که پاسخگوی نیاز نوجوانان کشور باشد.

گفتنی است، برنامه هم ارتفاع با همکاری بنیاد نهضت در ۵۲ قسمت به کارگردانی قاسم اکبری، شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۰ از شبکه امید پخش می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *