X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

روایت نوجوانان روزه اولی در برنامه «آبی فیروزه‌ای» رادیو جوان

معصومه مولالو، تهیه کننده برنامه «آبی فیروزه‌ای» رادیو جوان گفت: برنامه «آبی فیروزه‌ای» ویژه اذان ظهر است که در ماه رمضان به آداب و رسوم و سنت کشور‌های مسلمان و شهر‌های مختلف ایران می‌پردازد.

این تهیه کننده اضافه کرد: در این برنامه بخشی به نام روزه اولی‌ها داریم که اتفاقات خوب و جذاب یک نوجوان روزه اولی را در یک فضای مفرح در قالب نمایش و روایی پخش می‌شود. در بخش دیگری از این برنامه با حضور حجت‌الاسلام مهدی دربانی به احکام خواهیم پرداخت.

معصومه مولالو بیان کرد: ما در این برنامه با قاری‌های نوجوان که در سطح کشور، استان و منطقه خودشان رتبه آورده اند، گفتگو خواهیم کرد و با این قاریان درباره حال و هوای عید و موفقیت‌شان گفتگو خواهیم کرد.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: در کنار اذان و مناجات، نوجوانان ترجمه دعای هر روز ماه رمضان را می‌خوانند و گزارشی از مردم درباره کمک و همدلی، کمک به نیازمندان، افطاری دادن، کمک به دیگران و … در این ماه عزیز خواهیم داشت.

برنامه «آبی فیروزه‌ای» به اجرای رامتین چیت سازان، بیتا احمدی، ملیکا شرافتی به تهیه کنندگی معصومه مولالو و گزارشگری مهدیه پهلوانی و نویسندگی شیرین بغدادی در ایام ماه رمضان تا عید سعید فطر از رادیو جوان ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *