X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

یک لحظه کل زندگی از مقابل چشمانم گذشت + فیلم

تجربه یک تجربه‌گر در برنامه «زندگی پس از زندگی»؛

برنامه «زندگی پس از زندگی» در ۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ پای صحبت‌های فردی نشسته بود که دچار سانحه تصادف شده بود و در این تصادف علاوه‌بر اینکه همسرش صدمات جسمانی زیادی دیده بود، دخترش را هم در این تصادف از دست داده بود.

 

به گفته این تجربه‌گر، در یک لحظه کل زندگی از مقابل چشمانم گذشت. نمی‌دانم چه زمانی این صحنه‌ها از مقابل چشمانم عبور کرد. حین تصادف بود؟ یا در زمان بیهوشی دیدم. به هرحال، صحنه‌های مهمی از زندگی‌ام از جمله حضورم در گهواره و حرکت آن با دست‌های مادربزرگ پدرم را دیدم. با این حال، قسمت‌های مهم زندگی‌ام از مقابل چشمانم عبور کرد. این لحظات گذشت تا به قسمت تصادف رسید. آن زمان لحظه تصادف را از زمین ندیدم. انگار دوربینی با فاصله ۱۰۰ متری از بالا لحظه تصادف را ثبت می‌کرد …

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراست که شبکه چهار سیما برای لحظات افطار تدارک دیده است. این برنامه روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. تاکنون سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار پخش شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *