X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) در رادیو

«باغ ارغوان» با پخش مداحی به تهیه کنندگی ندا حاج اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا در روز‌های ۱۱ و ۱۲ فروردین ساعت ۱۵:۰۰ وفات حضرت خدیجه (س) را گرامی می‌دارد. «دور عاشقان» ویژه برنامه دیگری در سوگ حضرت خدیجه (س) است که جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۲۰:۰۰ با اجرای حسن همایی پخش می‌شود. 

«حرفی از نام تو» عنوان ویژه برنامه دیگری است که با تمرکز بر فداکاری‌های بانوی بزرگ اسلام حضرت خدیجه (س) جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۲۲:۰۰ و شنبه ۱۲ فروردین ساعت ۱۶:۰۰ با اجرای رضا آقا شریفیان پخش می‌شود. «سرچشمه» نیز با موضوع بهره مندی از زیارت و اهمیت قرآن در زندگی به تهیه کنندگی زینب برومند جمعه ۱۱ فروردین ساعت ۲۲:۴۵ پخش می‌شود.

«بانوی بطحا» عنوان برنامه دیگری است که شنبه ۱۲ فروردین همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س) بعد از خبر ساعت ۷:۰۰ پخش می‌شود. «به افق افتاب» روز شنبه ۱۲ فروردین نیز به زندگی حضرت خدیجه (س) و درس‌هایی که می‌توان از ایشان گرفت اشاره می‌کند. این برنامه شنبه ۱۲ فروردین ساعت ۱۱:۳۰ پخش می‌شود.

«اسوه ایثار» نام برنامه‌ای است که همزمان با سالروز وفات ام المومنین ساعت ۱۷:۰۰ از چگونه مسلمان شدن این بانوی بزرگ می‌گوید. «بانوی بهشت و بی ریایی» برنامه دیگری از زندگی حضرت خدیجه (س) است که شنبه ۱۲ فرورین ساعت ۲۰:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *