X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

میوه بهشتی که خوردنش ممنوع بود

تجربه یک تجربه‌گر در برنامه «زندگی پس از زندگی»؛

قسمت دهم فصل جدیده «زندگی پس از زندگی» پای صحبت‌های خانمی نشسته بود که مادرش هم تجربه نزدیک به مرگ را پشت سر گذاشته بود. این تجربه‌گر با بیان اینکه تنها تصویری که از باغ بهشتی در خاطرم بوده، باغ سرسبز با درختان میوه تازه است، گفت: همینکه دستم را دراز کردم تا سیب بچینم، به من گفتند دست نزن. 

به گفته این فرد، به من گفتند فقط نگاه کن. تو نباید از این میوه‌ها برداری. آن لحظه امکان صحبت نداشتم. خیلی حس بدی به من دست داد. چراکه آن‌ها نگذاشتند من سیب را بردارم.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراست که شبکه چهار سیما برای لحظات افطار تدارک دیده است. این برنامه روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. پیش از این، سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار پخش شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *