X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

از برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند تا ناگفته‌های زندگی «حاج قاسم سلیمانی»

آذر  ماه ۱۴۰۱ شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگون تلویزیون بودیم که در مورد هر یک از مهمترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌ها مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

اختتامیه «میدون» برگزار شد

با گذشت سه فصل روز گذشته اختتامیه فصل سوم مسابقه «میدون» با گردهمایی کارآفرینان سراسر کشور در برج میلاد برگزار شد، در این مراسم سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری ریاست جمهوری، مهدی بلوکات قائم‌مقام شبکه سه، همچنین داوران برنامه در این سه فصل همچون علیرضا یونچی، مینا مهرنوش، علیرضا شیرمحمدی، امیر شکوهی نیا، حسین مصطفی زاده، محمدامین حاج کاظمیان، پرویزکرمی، علیرضا نبی و… حضور داشتند.

رادیو تلویزیون در آذر ۱۴۰۱

بلوکات قائم مقام شبکه سه سیما گفت: برنامه میدون اگر موفقیتی داشته است، اصل و اساس آن حضور و مشارکت شما کارآفرینان است. برنامه میدون عقبه ۵ ساله دارد که به حوزه کارآفرینی و اقتصاد می‌پردازد و بیش از ۲۵۰ برنامه از شبکه سه سیما در سه فصل پخش شده است.

مصطفی امامی مجری یلدای شبکه پنج شد
برنامه «سلام تهران» گروه تهران و شهروندی ۳۰ آذر از ساعت ۲۲ تا پاسی از شب مهمان خانه مخاطبان می‌شود. این ویژه برنامه با تدارک بخش‌های متنوع و جذاب این شب را جشن می‌گیرد. «سلام تهران» با اجرای مصطفی امامی قرار است شب یلدای متفاوتی را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

رادیو تلویزیون در آذر ۱۴۰۱

این شبکه همچنین در برنامه‌های پنج ستاره به تهیه کنندگی فرهاد مختاری و اجرای حسین رفیعی و «به خانه برمی گردیم» با حافظ خوانی بهروز رضوی این شب را جشن می‌گیرد.

سرپرست گروه اجتماعی شبکه یک سیما منصوب شد
میثم مرادی بیناباج مدیر شبکه یک سیما در حکمی محسن فراهانی را به سمت سرپرست گروه اجتماعی این شبکه منصوب کرد. میثم مرادی بیناباج در این حکم همچنین از زحمات سید فضل الله شریعت پناهی در طی مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است.

رادیو تلویزیون در آذر ۱۴۰۱

ناگفته‌های زندگی «حاج قاسم سلیمانی» به روایت همرزمش
مستند «پنجاه سالگی» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده ناگفته‌هایی از زیست شهید حاج قاسم سلیمانی را از زبان سردار محمّد جمالی، هم‌رزمش روایت می‌کند و نگاهی دارد به دوران حضور حاج قاسم در منطقه جنوب‌شرق کشور؛ دورانی که سردار سلیمانی علاوه بر این که فرمانده سپاه ثارالله بود، در قرارگاه قدس هم فرماندهی می‌کرد و یکی از دوران مهم فعالیت ایشان بوده است.

رادیو تلویزیون در آذر ۱۴۰۱

«پاییز پنجاه سالگی» ۲۱ آذر از در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی ملّت با حضور کارگردان و عوامل مستند به نمایش درمی‌آید. این مستند ۷۰ دقیقه‌ای تولید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که برای نخستین بار در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» در بخش‌های «جایزه شهید آوینی» و «مسابقه بلند ملّی» به نمایش درخواهد آمد.

رییس رسانه ملی به عسلویه می‌رود
مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند ۱۸ آذر با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، محسن برمهانی معاون سیما و محسن یزدی مدیر شبکه مستند و دبیر ششمین جشنواره تلویزیونی مستند در بندر عسلویه برگزار می‌شود.

در این مراسم، برگزیدگان بخش‌های «فیلم مستند»، «مجموعه مستند»، «عکس» و «مستندنگاری» معرفی شده و تجلیل می‌شوند. همچنین پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم اختتامیه سخنرانی می‌کند.

رادیو تلویزیون در آذر ۱۴۰۱

در بخش دیگری از مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، آیین نکوداشت و بزرگداشت ۲ مستندساز صاحب‌نام کشور برگزار خواهد شد. بر این اساس، یاد و خاطره فیلم‌ساز نادر طالب‌زاده گرامی داشته شده و مراسمی برای بزرگداشت مهدی خلیلی تدارک دیده شده است.
نادر طالب‌زاده مستندساز شناخته شده کشور است که اردیبهشت ماه امسال دار فانی را وداع گفت. مهدی خلیلی نیز مجری و راوی مستند‌های گردشگری تلویزیون است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *