X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تجربه‌گری که توسط شیاطین محاصره شده بود

تجربه یک تجربه‌گر در برنامه «زندگی پس از زندگی»؛

قسمت یازدهم فصل جدید «زندگی پس از زندگی» پای صحبت‌های فردی نشست که بخشی از سخنانش به صحنه تاریکی و حضور دو نفر اختصاص داشت که به گفته این فرد، در آن تاریکی به دو نفر برخورد کردم. یک نفر در سمت راستم و دیگری در سمت چپ بود. این دو نفر به من چسبیدند. من تا آن‌ها را دیدم، شروع به دویدن کردم.

به گفته حجت‌الاسلام و المسلمین رضا محمد شاهرودی مدرس حوزه و دانشگاه، انسان‌هایی که وارد برزخ می‌شوند، شیاطین آن‌ها را محاصره می‌کنند. حتی برای مومن پنج تا صورت از او دفاع می‌کنند. از طرفی، امکان متعرض شدن شیاطین وجود دارد، چنانچه در جهنم هم هست.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراست که شبکه چهار سیما برای لحظات افطار تدارک دیده است. این برنامه روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. پیش از این، سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار پخش شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *