X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

۲۴ عنوان ویژه برنامه رادیو قرآن در ماه مبارک رمضان

منصور قصری زاده، مدیر رادیو قرآن برنامه‌های ویژه ماه رمضان را تشریح کرد. وی ضمن معرفی برنامه سحر و افطار از بسته‌های ترتیل و برنامه زنده پوشش نمایشگاه قرآن خبر داد.

ویژه برنامه سحرگاهی دلارام، ویژه برنامه افطار صدای نیایش، ویژه برنامه صبحگاهی بهارانه از ساعت ۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه، ویژه برنامه جشنواره آرمان با محوریت سوره حجرات با مشارکت شهرداری تهران از ساعت ۱۷ به مدت ۳۰ دقیقه، برنامه شهر قرآن از نمایشگاه بین المللی قرآن از ساعت ۲۰ لغایت ۲۱ از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این شبکه است. وی همچنین درخصوص تدارک بسته‌های ترتیل افزود: در چند بخش، پخش ترتیل خواهیم داشت. 

پنج تا شش صبح ازحرم مطهر امام رضا علیه اسلام به صورت زنده و همینطور پنج تا شش صبح و ساعت یک تا دو بامداد و در ادامه تلاوت حدر هم خواهیم داشت که تلاوت حدر از لحاظ زمانی نیم ساعت زودتر از تلاوت‌های معمولی زمان میبرد و سریع‌تر است که در دوباکس درجدول پخش از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰ و ۱۹:۳۰ تا ۲۰ به شنوندگان تقدیم می‌شود.

مدیر شبکه رادیویی قرآن ضمن معرفی برنامه‌ها به دیدار جامعه قرآنی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و از مقام معظم رهبری به دلیل توجه به شبکه‌های تلاوت و ترتیل و قرآن تشکر کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *