X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

حضور دوباره پژمان بازغی در «کودک‌شو» تا جزییاتی از سری جدید برنامه «هفت»

بهمن ۱۴۰۱  شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگون تلویزیون بودیم که در مورد هر یک از مهمترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌ها مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

مجری و ذاکران «حسینیه معلی» تغییر کردند
تهیه‌کننده مجموعه «حسینیه معلی» از تغییر مجری و کارشناسان مداح و ذاکر این برنامه برای پخش در سری جدید خبر داد.

سعید ستودگان تهیه‌کننده برنامه «حسینیه معلی» درباره فصل جدید این برنامه و ترکیب ذاکرین آنکه از ابتدای شعبان از شبکه سه پخش می‌شود بیان کرد: مهدی رسولی از فصل قبل همچنان حضور دارد رضا هلالی، احمد واعظی و حجت الاسلام مصطفی کرمی در این فصل به عنوان کارشناس حضور دارند. از پایان فصل دوم حسینیه معلی که در ماه صفر پخش شد در این فکر بودیم که بتوانیم برنامه را متناسب با ایام موالید و در جشن‌ها تولید کنیم که دیدیم بهترین زمان ماه شعبان هست و بعد وارد پیش تولید شدیم و بنا داریم از ابتدا تا نیمه شعبان برنامه را به پخش برسانیم.

جزییاتی از سری جدید برنامه «هفت»
محمد تنکابنی تهیه کننده برنامه سینمایی «هفت» از رونمایی از هویت بصری (لوگو) و پخش تیزر برنامه از آنتن خبر داد و گفت: امسال این ویژه برنامه از دو بخش اصلی تشکیل شده؛ در نیمه اول برنامه شاهد میز‌های موضوعی مبتلابه صنعت تصویر ایرانی هستیم و در آن موضوعاتی، چون «ژانر‌های مغفول»، «امر ملی و هویت ایرانی»، «اقتباس و ادبیات» و… پرداخته می‌شود. سعی کرده‌ایم در فصل جدید برنامه هفت کمی فراتر از مسائل صنفی سینمای ایران، به آنچه مسیر پیش‌روی صنعت تصویر ایرانی را تسطیح می‌کند بپردازیم.

رادیو تلویزیون در بهمن ۱۴۰۱

برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از دوازدهم بهمن ماه تا پایان جشنواره هر شب ساعت ۲۳ به مدت ۱۲۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

«دو آتیشه» روی آنتن شبکه دو
مجله تصویری و خانوادگی «دو آتیشه» با محوریت اوقات فراغت خانواده روانه آنتن می‌شود.«دو آتیشه» یک برنامه ترکیبی است که با محوریت ایجاد حال خوب و الگوی مناسبت برای اوقات فراغت اعضای خانواده تهیه شده است.

گفتگو بین مجریان با مهمان برنامه و به صورت تعاملی با مخاطبان، میز‌های موضوعی که در هر برنامه به یک موضوع اختصاص دارد، معرفی کالای فرهنگی، تفریحات و سرگرمی، مسابقه پیامکی در بستر پیام‌رسان‌های داخلی و … از بخش‌های مختلف این برنامه است.مهمانان این برنامه در حوزه‌های مختلف با توجه به تجربه‌های زیستی پیرامون آن موضوع خاص به برنامه دعوت می‌شوند.

پژمان بازغی دوباره به «کودک‌شو» رسید
 فصل جدید برنامه تلویزیونی «کودک شو» از نیمه شعبان با اجرای پژمان بازغی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.یکی از اتفاقاتِ جالب این برندِ تلویزیونی، بازگشت پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون بود که در ابتدا به عنوان مجری «کودک‌شو» آغاز کرد.

رادیو تلویزیون در بهمن ۱۴۰۱

اما مدتی به دلیل حضور در چند سریال تلویزیونی نتوانست کنار این برنامه باشد و حمید گودرزی تجربه کوتاهی را پشت سر گذاشت.

سری جدید «شهروند و مافیا» در ۳ فصل روی آنتن می‌رود
سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم به همراه احمد لنگرودی مدیر تولید و امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه این شبکه با حضور در محل ضبط مسابقه «شهروند و مافیا» از روند تولید این برنامه بازدید کردند.

رادیو تلویزیون در بهمن ۱۴۰۱

 خوشرو مطرح کرد: با توجه به رسالت شبکه نسیم در ایجاد سرگرمی در کنار فضایی شاد، در فصل اول «شهروند و مافیا» تلاش کردیم تا با یک طراحی جدید و اضافه شدن بخش‌هایی از قبیل اتفاقات پشت صحنه و حضور افراد عام در چنین فضایی، در کنار هم چیدمانی را ارایه دهیم تا مخاطبان با علاقه بیشتری این مسابقه را دنبال کنند.

بازیگرانی که به «نون. خ ۴» پیوستند
تاکنون سه فصل از مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است. «نون خ ۱» نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، نگاه بومی این سریال به مناطق کردنشین و طنازی‌های آن در همان فصل اول توانست مخاطبانش را جذب کند.

سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی مراحل پیش تولید و نگارش فیلمنامه را در تابستان سال جاری سپری کرد و همزمان با فصل پاییز کلید خورد و چندی پیش تصویربرداری این سریال به پایان رسید و این روز‌ها مراحل نهایی تدوین را توسط امیرشیبان خاقانی سپری می‌کند.

در این فصل از سریال برخی بازیگران فصل‌های قبل حضور دارند از جمله خود سعید آقاخانی و همچنین حمیدرضا آذرنگ که در فصل دوم در سریال حضور داشت دوباره به این مجموعه بازگشته است.

از دیگر بازیگرانی که پیش از این در سریال حضور داشتند می‌توان به نقش هومن حاجی عبداللهی اشاره کرد که در فصل اول مورد توجه قرار گرفت و حالا دوباره در فصل چهارم بازمی‌گردد. 

سریال کتونی زرنگی از امشب روی آنتن شبکه سه سیما
«کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه است.مجموعه طنز «کتونی زرنگی» هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه می‌رود و تکرار آن روز بعد از حوالی ساعت ۱۴:۳۰ خواهد بود.

رادیو تلویزیون در بهمن ۱۴۰۱

در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی آمده است: آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه…، ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهم باشم، کفتر چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!

«سینما هویت» به آنتن شبکه امید بازگشت
برنامه «سینما هویت» تنها برنامه سینمایی مختص نوجوانان است که در یک فصل از ابتدای سال جاری روی آنتن شبکه امید رفت، از امروز دوشنبه دهم بهمن فصل جدید این برنامه به شبکه امید بازمی‌گردد.

رادیو تلویزیون در بهمن ۱۴۰۱

این برنامه با اجرای امید پویانفر و عرفان بی‌طرف روی آنتن می‌رود و پیمان خزلی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.فصل دوم «سینما هویت» به بررسی آثار شاخص سینمای جهان با رویکرد «هویت سازی» می‌پردازد در این فصل بررسی مولفه‌ها و معیار‌های فیلم‌های مطرح جهان مورد بررسی قرار گرفته و دنیای آن‌ها از دید هویت بخشی به نوجوان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *