X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«ناصر باکیده» دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: با حکم دبیر نخستین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، مدیران بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی و هنری معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، فرهاد مختاری مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره بین المللی ایثار، در احکامی غلامرضا منتظمی پژوهشگر، فعال سیاسی و فرهنگی و بنیانگذار کنفرانس بین المللی افق نو را به سمت مدیر بخش بین الملل، علی کفراش فیلمساز، مدیر و فعال هنری و سینمایی را به سمت مدیر بخش فیلم، مهدی فرودگاهی فیلمنامه نویس، تهیه کننده و عضو هیات داوری و انتخاب جشنواره های هنری و سینمایی را بعنوان مدیر بخش فیلمنامه و مصطفی محمودی مدرس دانشگاه، مدیر و برنامه ریز روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای در حوزه سینما و تئاتر را به سمت مدیر بخش ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره منصوب کرد.

پیش از این ناصر باکیده، مدیر فرهنگی هنری و فیلمساز بعنوان دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار منصوب شده بود.

بر اساس این گزارش و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلمنامه روز دهم اردیبهشت و اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلم، روز پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام می شود.

نخستین جشنواره بین المللی ایثار (فیلم و فیلمنامه) و پنجمین دوره ملی این رخداد هنری از بیست‌ونهم اردیبهشت تا سوم خرداد ۱۴۰۲ با دبیری فرهاد مختاری برگزار می شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *