X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

یکه تازی یک فیلم طنز در گیشه/ فروش نامطلوب ۳ فیلم اکران نوروزی ادامه دارد… – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: همچون هفته های گذشته همچنان «فسیل» یکه تاز گیشه سینماها است؛ فیلمی که قطعا در قواره وعده های مدیران سینمایی برای دستیابی به سینمای ارزشی و انقلابی نمی گنجد و اگر همین تک اثر نبود وضعیت گیشه سینماها اسفبار می شد!

به گزارش سینماپرس «بچه های طوفان» به کارگردانی صادق صادق دقیقی میزان فروشش همچنان فاجعه بار است؛ این فیلم طی یک هفته اخیر تنها ۱۴۵ قطعه بلیت در سراسر کشور فروخت تا در قعر جدول فروش قرار بگیرد.

به استناد آمار ارائه شده در سمفا تا ساعت ۱۹ جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی تنها حدود ۳۶ هزار نفر مخاطب در سراسر کشور داشت و «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی نیز حدود ۶۲ هزار نفر مخاطب داشت؛ بدان معنی که هیچ یک از فیلم ها نتوانستند حتی حدود یک دهم درصد از جمعیت کل کشور را به سالن های سینما بکشانند.

اما «فسیل» به کارگردانی کریم امینی همچنان یکه تاز گیشه است. این فیلم حدود ۴۷۳ هزار مخاطب در سراسر کشور داشت تا همچنان با فاصله بسیار یکه تاز و میدان دار گیشه اکران نوروزی ۱۴۰۲ باشد.

باید منتظر ماند و دید با توجه به اینکه تنها یک اثر مبتذل توانسته یکه تاز گیشه باشد آیا مدیران سینمایی برخلاف وعده های شان برای اکران عید فطر هم همین نسخه را خواهند پیچید یا اینکه تدبیر دیگری برای رفع بحران گیشه دارند؟

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *