X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

از کمک ۱۰۰ هزار دلاری به همجنس‌گرایان تا حذف نام پدر و مادر از پاسپورت‌ها

در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امید عبدالهی، معاون نظارت و راهبری اجرایی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی در مقدمه‌ای درباره سیاست غرب در قبال همجنس‌گرایی گفت: از آنجایی که شاید بنیان همجنس‌گرایی در غرب از سال ۲۰۰۴ گذاشته شده، شما اگر به قبل از آن سال‌ها برگردید می‌بینید نگاه عمومی غرب به این مسئله اینطور نبوده است.

انگلستان در به رسمیت شناختن ازدواج همجنس‌گرایان پیش قدم شد

عبدالهی ادامه داد: شاید نگاهشان اینگونه بود که همجنس‌گرایی هم مدلی از انحرافات جنسی در انسان است و نیاز به درمان دارد. اما غرب دنبال این مسئله نیست. نظام سیاسی، فرهنگی و اجتماعی غرب به این سمت حرکت می‌کند که همجنس‌گرایی را از مسائل ضد اخلاقی و ضد اجتماعی خارج کند. بعد از سال ۲۰۰۴ انگلستان ازدواج همجنس‌گرایان را به رسمیت شناخت و گفت تا حدود ۱۰ سال آینده این امر قانونی می‌شود که قانونی هم شد.

پاسپورت

حذف نام پدر و مادر از پاسپورت‌های امریکایی و انگلیسی

معاون نظارت و راهبری اجرایی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: یا گزارش‌های مختلفی تهیه می‌کردند که بیش از ۵۰ درصد مردم غرب یا ایالات متحده امریکا می‌خواهند همجنس‌گرایی به رسمیت شناخته شود. آن‌ها به دنبال ذائقه‌سازی بودند. سیر سیاستی که غرب برای این مسئله تعیین کرد، خارج کردن مسئله همجنس‌گرایی از مسئله غیر اخلاقی و انحرافی بود. آن‌ها از پاسپورت‌های امریکایی و انگلیسی نام پدر و مادر را حذف کردند و والد ۱ و والد ۲ گذاشتند.

کمک ۱۰۰ هزار دلاری به همجنس‌گرایان

وی با بیان اینکه آن‌ها گفتند به زوج‌هایی که به صورت همجنس زندگی می‌کنند، فرزند بدهید، تصریح کرد: در کنار این مسائل حمایت‌های عجیب و غریبی از آن‌ها می‌شود که نشان‌دهنده ترویج همجنس‌گرایی است. چرا باید مدیرعامل مایکروسافت یا بیل گیتس سالانه برای این افراد کمک‌های خاصی درنظر گیرند. تا آنجایی که شنیدم به هر کدام از آن‌ها ۱۰۰ هزار دلار سالانه پرداخت می‌شود. یا مدیرعامل آمازون در واشنگتن مبلغی را برای حمایت از کمپین‌های همجنس‌گرایان هزینه می‌کند.

هالیوود

هالیوود، یکی از بزرگترین حامیان همجنس‌گرایی

عبدالهی بیان کرد: در فضای مجازی هم سایت‌های مختلفی همجنس‌گرایی را ترویج می‌کند. یا پرچم و نمادشان در انواع مختلف محصولات وجود دارد. در اغتشاشات اخیر هم فرصتی برای همجنس‌گرایان فراهم شد تا به نوعی در تبلیغ خودشان نقش داشته باشند. الان هالیوود به عنوان یکی از بزرگترین حامیان همجنس‌گرایی است. این شرکت یکی از بزرگترین ابزار‌ها را در اختیار قرار داده و فیلم‌های متعددی با مضامین همجنس‌گرایی می‌سازد.

اساس جشنواره بین‌المللی دریای سرخ عربستان ترویج همجنس‌گرایی است

به گفته معاون نظارت و راهبری اجرایی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی، در واقع هالیوود از نظر صنعت فیلمسازی پیشکسوت ترویج همجنس‌بازی در جهان است. این همجنس‌گرایان در کشور‌های مختلف ارتش راه می‌اندازند که حتی در کشور‌های اسلامی هم کارناوال خود را راه انداخته‌اند. به عنوان مثال، جشنواره بین‌المللی دریای سرخ عربستان بحث همجنس‌گرایی را تبلیغ می‌کند. روزنامه گاردین فاش کرده بود که اساس این جشنواره فیلم در عربستان ترویج همجنس‌گرایی بوده است. فیلم «بلو کافتان» یا «منو با نامت صدا کن» فیلم‌هایی بودند که با این مضامین ورود کردند و سانسور نشدند.

عربستان

انسان مسخ شده؛ از اهداف تبلیغ همجنس‌گرایی

وی درباره اهداف ترویج و تبلیغ همجنس‌گرایی گفت: به‌نظرم اولین اصل در تمدن غرب این است که باید انسان را به انقیاد کشاند و او را رام کرد. باید در تمام جوانب وجودی بشر رخنه کرد. وقتی امکان رخنه وجود دارد که خواسته‌های خلاف طبیعت و خلاف گرایش‌های انسانی را بر انسان تحمیل کرد. وقتی شما انسان مسخ شده‌ای داشته باشید، روح پرسشگری، اعتراض و طغیان نسبت به مسائل غرب را از او دور می‌کنید.

گره خوردن قلب تپنده تمدن غرب به مناقع اقتصادی 

عبدالهی با بیان اینکه قلب تپنده تمدن غرب به مناقع اقتصادی گره خورده است، توضیح داد: زمانی منافع اقتصادی تامین خواهد شد که ما انسان‌های مسخ شده داشته باشیم. انسان‌هایی که برخلاف طبیعت خود و بدون عمق معنایی، خودشان را به سمت مصرف‌گرایی بکشانند.

بانیان شرکت‌های فیلمسازی صهیونیست‌ها هستند

معاون نظارت و راهبری اجرایی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این سوال که برخی صنعت‌های فیلمسازی با رویکرد‌های محافظه‌کارانه تمایل به تبلیغ همجنس‌گرایی نداشتند، اما از طرف گروه‌های فشار مجاب شدند در این مسیر قدم بردارند، آیا این گروه‌ها از سوی صهیونیست هدایت می‌شوند تصریح کرد: خیلی از این شرکت‌ها با همین سیاست جلو می‌روند. چون بانیان این شرکت‌ها صهیونیست‌هایی بودند که با همین هدف جلو آمدند. 

تبلیغات مالی و رسانه‌ای برای شرکت فیلمسازان به جشنواره‌هایی با مضمون همجنس‌گرایی

به گفته وی، یکسری از شرکت‌ها ذاتاً نمی‌خواهند به این موضوع ورود کنند. اما وقتی به ایالات‌های مختلف امریکا نگاه می‌کنید می‌بینید رسماً در بعضی از شهر‌های اروپا جشنواره فیلم با موضوع همجنس‌گرایی برگزار می‌کنند که اگر یک شرکت فیلمسازی در این جشنواره‌ها شرکت نکند، به گفته خودشان یک رویداد مهم را از دست دادند. رویدادی که با تبلیغات رسانه‌ای و مالی برای شرکت فیلمسازی مطلوبیت ایجاد می‌کند که حضور داشته باشد.

تامین جوایز برای تعیین هدف جشنواره

عبدالهی توضیح داد: یکی از بزرگترین سرمایه‌داران دنیا صهیونیست‌ها هستند که بخش عمده‌ای سرمایه دنیا را به عهده گرفتند. وقتی آن‌ها به عرصه‌های مختلف ورود می‌کنند، از قدرت مالی و تجاری خود استفاده می‌کنند و فشار مختلفی می‌آوردند تا به اهدافشان برسند. جوایز ادبی بین‌المللی (لامبادا)، جوایز فیلم بین‌المللی و … را با هزینه خودشان تعیین می‌کنند تا جشنواره را در راستای هدفشان قرار دهند.

همجنس‌گرایی

تبدیل همجنس‌گرایی به شاخص جهانی 

به گفته معاون نظارت و راهبری اجرایی ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی، از آنجایی که آن‌ها می‌خواهند همجنس‌گرایی به شاخص جهانی تبدیل شود در فیلم، ادبیات، سیاست و … شبکه‌سازی انجام می‌دهند. اگر به تاریخچه فعالیتشان نگاه کنید، این شبکه‌سازی توسط صهیونیست‌ها انجام می‌شود که در خدمت تمدن غرب قرار دارد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *