X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

وجود موجوداتی ناشناس و آزار و اذیت آن‌ها در برزخ

قسمت بیست و سوم فصل جدید «زندگی پس از زندگی» پای صحبت‌های فردی نشست که تجربه گمراه شدن توسط موجودی در عالم برزخ را داشت. به گفته تجربه‌گر، صدایی توجهم را جلب کرد که انگار موجودی پشت سرم بود. آنجا احساس تنهایی و غربت به من دست داد. همینکه به پشت سرم نگاه کردم، موجودی را دیدم که انسان نبود، ولی مثل ما چشم، گوش، دو دست و دو پا داشت. 

این فرد ادامه داد: حدود هفت هشت سال بعد از این تجربه فیلمی را دیدم که یکی از شخصیت‌های آن به موجودی که دیده بودم، شباهت داشت. در فیلم «ارباب حلقه‌ها» آن موجود هرازگاهی چهار دست و پا راه می‌رفت. شاید ۹۹ درصد به آن موجودی که دیده بودم، شباهت داشت. علاوه‌بر آن صدای خشن و چهره کریه‌ای داشت.

این تجربه‌گر افزود: این موجود به زبان ما صحبت می‌کرد. به من گفت می‌خواهی اینجا بمانی. گفتم چطور مگه؟ گفت بیا از اینجا برویم. آن سمت نرو به این سمت بیا. من مسیری را می‌شناسم که از اینجا خیلی بهتر است. آب و آبادی هست. بعد از چند لحظه تامل مسیری را با او رفتم. هراز چندگاهی به من نگاه می‌کرد و می‌گفت داری میای؟ 

این فرد بیان کرد: در آن مسیر هوا گرم‌تر می‌شد و بوی دود و آتش می‌آمد. اوضاع در حال بدتر شدن بود، ولی او نوید مکانی بهتر را می‌داد …

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراست که شبکه چهار سیما برای لحظات افطار تدارک دیده است. این برنامه روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. پیش از این، سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار پخش شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *