X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پارتی‌بازی در رسانه جایز نیست

در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

علیرضا جاویدنیا، بازیگر و گوینده رادیویی درباره حضور جوانان در رسانه گفت: باید به جوانان میدان دهیم، من نیز طالبم که جوانان حضور داشته باشند. در جشنواره ها، تعداد زیادی از جوان فعالیت کردند، خیلی هم عالی بوده و به آن‌ها تبریک می‌گویم اما در فضای رسانه ‍پارتی‌بازی جایز نیست.

این گوینده رادیویی افزود:  زمانی حضور تهیه‌کننده در مقام گوینده زیباست که او بداند چکار می‌کند. بداند چه رد پایی می‌خواهد از خود باقی بگذارد و از آن برنامه چه هدفی دارد. 

به گفته وی، برای گوینده هم این موضوع صدق می‌کند. اینکه یک گوشه بنشینند و حرف بزنند، بعد دوتا موسیقی پخش شود و تهیه‌کننده علم این شغل را نداشته باشد، زیبا نیست.

این بازیگر و گوینده رادیویی در پاسخ به این انتقاد که متن‌های طنز برنامه‌های رادیویی ضعیف است، افزود: نویسنده کسی است که درجا می‌نویسد تا متن به اجرا دربیاید. نویسنده‌ای که به سراغ فضای مجازی می‌رود و متن هایش را از اینترنت برمی‌دارد، هیچ‌وقت نویسنده نیست و او کپی بردار است. 

جاویدنیا در اخر درباره برنامه‌های رادیویی گفت: من از بعضی اجرا‌ها راضی نیستم؛ چون آدم تند و تیزی هستم. یعنی دوست دارم اجرا‌ها سرعتی و پشت سرهم همراه با ریتم باشد. یک برنامه باید ریتم داشته باشد. اگر یک گروه موسیقی نشسته باشند و یک نفر خارج از نت بنوازد، این دیگر موسیقی نیست. اگر تهیه‌کننده خارج از نت باشد، برنامه برنامه نیست. 

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *