X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

روایت فرخ نعمتی از حضورش در سریال تاریخی «آتش و باد»

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فرخ نعمتی باریگر سینما و تلویزیون درباره سریال«آتش و باد»گفت: در سریال«آتش و باد» نقش مباشر خان را بازی می‌کنم، این سریال روایتگر دوره مشروطه است و مشروطه جز دوره‌هایی به شمار می‌آید که مردم شناخت بیشتری نسبت به آن دارند.

وی افزود: داستان این سریال در شیراز اتفاق می‌افتد و سریال آتش و باد، ولی یکی از عمیق‌ترین فیلمنامه‌هایی است که من دیده‌ام. سه آدم باسواد چهار سال روی موضوعی تحقیق کرده‌اند تا به صورت فیلمنامه درآمده و ساخته شود. از همین تحقیقات می‌توان به عنوان مرجع استفاده کرد.

 

روایت فرخ نعمتی از حضورش در سریال تاریخی آتش و باد

بازیگر سریال مدار صفر درجه عنوان کرد: داستان سریال«آتش و باد» از یک جریان واقعی الهام گرفته شده است و قصه‌های متنوع و جذابی را در سریال شاهد هستیم. مخاطبان علاقمند و حرفه‌ای از سریال استقبال خواهند کرد.

نعمتی اظهار کرد: هر مقطع تاریخی اگر درست ارائه شود، طرفداران خودش را خواهد داشت و خیلی از مقاطع تاریخی هنوز برای ما ناشناخته است و باید به این نکته توجه کنیم که زمان تحقیق برای ساخت یک اثر تاریخی بسیار حائز اهمیت است و باید زمان بسیاری برای تحقیق و بررسی یک مقطع تاریخی داشته باشیم تا با تسلط کافی کار خوبی را برای مخاطب آماده کنیم.

گفتنی است «آتش و باد» روایتی در دل تاریخ است که عشق، آتش خشم را شعله ور می‌کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و همزمان پرداخت‌هایی به فراز و فرود‌های تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد.سریال آتش‌وباد قرار بود در ۴۵ قسمت روی آنتن برود، اما با توجه به قرار گرفتن آن در کنداکتور نوروز و رمضان و کوتاه شدن زمان هرقسمت، تعداد آن به ۵۸ قسمت افزایش پیدا کرده است.

 

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *