X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

بابایی: مطمئنم هیچکس از «حسام محمودی» خاطره بدی ندارد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون ایران دقایقی پیش با ورود پیکر این هنرمند به قطعه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، آیین تشییع پیکر حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران به خانه ابدی، صبح امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان سینمای ایران در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

این هنرمند جوان دو روز پیش بر اثر ایست قلبی در منزل دارفانی را وداع گفت.

مازیار میری، همایون اسعدیان و نوید محمودی از کارگردانان سینما و تلویزیون که تجربه همکاری با این بازیگر را در پروژه‌های خود داشتند، از حاضران در این مراسم بودند.

هادی حجازی‌فر، علیرضا کمالی، فرید سجادی‌حسینی، شهره سلطانی، بانیپال شومون، علیرضا استادی، باران کوثری و… از دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم هستند.

هیچ‌کس از او خاطره بدی ندارد

در ابتدای این مراسم باربد بابایی که اجرای برنامه را بر عهده داشت گفت: مطمئنم هیچکس از حسام محمودی خاطره بدی ندارد، او قلب رئوف و مهربانی داشت و به افتخار همه خوبی‌های او دست بزنید.

سپس شهره سلطانی بازیگر روی صحنه آمد و بیان کرد: من با او در سریال «لحظه گرگ و میش» همکاری داشتم. نمی‌دانم از خوبی‌های او، از مهربانی‌ها و شرافت او چه بگویم او همکار و دوست خوبی بود چند ماه پیش باهم صحبت کردیم و قرار بود پروژه‌ای داشته باشیم اما نشد. روحش شاد.

در ادامه علیرضا کمالی روی صحنه آمد و در سخنانی کوتاه به ویژگی‌های اخلاقی حسام محمودی پرداخت.

ما موجودات تنهایی هستیم

سپس نوید محمودی کارگردان سینما و تلویزیون عنوان کرد: سالهاست که با حسام دوست بودم. دو شب پیش با او حرف می‌زدم ما آدم‌های تنهایی هستیم که وقتی یک کاری می‌کنیم شما ما را دوست دارید، اما وقتی کاری دیگر می‌کنیم بدتان می‌آید.

وی ادامه داد: شما نمی‌دانید شادی و غم شما چه بر سر ما می‌آورد هر کدام از عزیزان ما می‌رود بخشی از قلب ما می‌رود، حسام کاری با من کرد که تا ساعت‌ها نمی‌توانستم باور کنم بسیار او را دوست داشتم. عزیز و نجیب بود. لطفاً هر کسی صدای من را می‌شنود تو را به قرآن مراقب ما باشید ما موجودات تنهایی هستیم که بتوانیم شما را راضی نگه داریم.

در ادامه مجری مراسم از پدر و همسر حسام محمودی دعوت کرد تا چند جمله‌ای درباره این هنرمند صحبت کنند که به دلیل شرایط نامساعد روحی نتوانستند.

برخی دیگر از هنرمندان حاضر در مراسم هم به دلیل شدت تألم و گریه امکان صحبت نداشتند و مراسم با اقامه نماز بر پیکر حسام محمودی به پایان رسید.

پیکر این هنرمند جوان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *