X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

۱۲ شبکه رادیویی و ایرانصدا به پیشواز نمایشگاه کتاب رفتند

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فقط ۴ روز مانده تا چراغ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روشن شود و بار دیگر علاقه‌مندان به کتاب به صورت حضوری در مصلی امام خمینی‌ (ره) گرد کتاب‌های مورد علاقه‌شان در می‌آیند.

سید مرتضی کاظمی دینان، مدیر رادیو فرهنگ درباره برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از شبکه‌های مختلف رادیویی گفت: از آنجایی که امسال معاونت صدا در همه شبکه‌ها رویکرد قرارگاهی را اتخاذ کرد، متولی شورای تخصصی فرهنگی با رادیو فرهنگ است. به همین دلیل، مدیر شبکه رادیو فرهنگ دبیر شورای فرهنگی معاونت صداست.

کاظمی دینان ادامه داد: در مجموع ۱۲ شبکه رادیویی به همراه ایرانصدا در بازه برگزاری نمایشگاه کتاب حضور دارند. شش شبکه رادیویی از جمله رادیو فرهنگ، گفت‌وگو، ورزش، نمایش، جوان و ایران علاوه‌بر برنامه زنده به صورت تصویری از ایرانصدا پخش می‌شوند.

مدیر رادیو فرهنگ درباره زمان‌ برنامه‌های مختص نمایشگاه کتاب در شبکه‌های مختلف رادیویی توضیح داد: رادیو فرهنگ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ دقیقه برنامه «کتاب فرهنگ» پخش می‌کند.

به گفته وی، برنامه رادیو گفت‌وگو هر روز از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ دقیقه با برنامه «الف ب بسم‌الله»، رادیو تهران هر روز از ۱۵ تا ۱۶ با برنامه «چاپ تهران»، رادیو ورزش هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۳ با برنامه «به اضافه ورزش»، رادیو نمایش از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه تا ۲۰ با برنامه «استودیو ۸»، رادیو اقتصاد از ساعت ۱۸ تا ۱۹ با برنامه «گذر بازار» پخش می‌شود.

کاظمی دینان افزود: رادیو قرآن در تمام ساعات روز در قالب گزارش، رادیو سلامت از ساعت ۱۶ تا ۱۷ با برنامه «عشق کتاب»، رادیو معارف از ساعت ۱۷ تا ۱۸ با برنامه «یار مهربان»، رادیو جوان از ساعت ۱۵ تا ۱۵:۴۵ دقیقه با برنامه «کافه رادیو»، رادیو صبا از ساعت ۱۴ تا ۱۵ با برنامه «دیباچه صبا»، رادیو ایران از ساعت ۱۶ تا ۱۷ با برنامه «باغ هنر» و ایرانصدا از ساعت ۱۵ تا ۱۹ ویژه برنامه نمایشگاه کتاب را روی آنتن می‌برد.

مدیر رادیو فرهنگ با بیان اینکه رادیو فرهنگ علاوه‌بر برنامه یک ساعت و نیم دقیقه‌ای که متناسب با نمایشگاه کتاب تهران روی آنتن می‌برد، در برنامه‌های دیگری هم حضور دارد، افزود: از جمله «صبح به وقت فرهنگ»، «هفت اقلیم»، «ققنوس»، «کتاب فرهنگ» و … به مباحث نمایشگاه کتاب می‌پردازد.

وی درباره استقرار استودیوها در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توضیح داد: امسال سه استودیو در نمایشگاه کتاب داریم. از طرفی امسال سعی کردیم محتوای شبکه‌های رادیویی کمتر همپوشانی داشته باشد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *