X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

الزامات جدید «اسکار» من را وادار به استفراغ می‌کند! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ریچارد دریفوس از الزامات جدید تنوع طلبی برای رقابت اسکار انتقاد می کند: «آنها مرا وادار به استفراغ می کنند».

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورایتی، ریچارد دریفوس، بازیگر برنده اسکار، نسبت به استانداردهای جدید برای ایجاد تنوع در آکادمی علوم و هنرهای تصویری به شدت انتقاد کرد و گفت الزامات جدید اسکار من را وادار به استفراغ می‌کند.

الزامات جدید «اسکار» من را وادار به استفراغ می‌کند!

اظهارات دریفوس در طی یک مصاحبه تلویزیونی بیان شد، که در آن این بازیگر در مورد آموزش مدنی در ایالات متحده، گفتمان حزبی و ابتکار آکادمی دربرگیرنده تنوع انتقاد کرد.

این هنرپیشه برنده اسکار اظهار داشت: «این(سینما) یک هنر است. هیچ کس نباید به من به عنوان یک هنرمند بگوید که باید تسلیم شکل جدیدی از اخلاق باشم. چه چیزی را به خطر می‌اندازیم؟ آیا واقعاً در خطر صدمه زدن به احساسات مردم هستیم؟»

دریفوس گفت: «شما نمی‌توانید اخلاق را قانون‌گذاری کنید. شما باید اجازه دهید زندگی زندگی باشد. متاسفم، فکر نمی‌کنم اقلیت یا اکثریتی در کشور وجود داشته باشد که باید به آن توجه شود.»

الزامات جدید «اسکار» من را وادار به استفراغ می‌کند!

اظهارات دریفوس با دفاع از بازی لارنس اولیویه در فیلم «اتللو» در سال ۱۹۶۵ ادامه یافت که در آن بازیگر انگلیسی نقش اصلی شکسپیر را با چهره سیاه بازی کرد.

او نقش یک مرد سیاهپوست را فوق العاده بازی کرد. آیا به من می گویند که هرگز فرصتی برای بازی در نقش یک مرد سیاه پوست نخواهم داشت؟ آیا ما دیوانه ایم؟» این خیلی تبعیض‌آمیز است و نابخردانه است و با مردم مثل بچه رفتار کردن است!»

از برجسته‌ترین آثار دریفوس می توان به «آرواره ها»، «برخورد نزدیک از نوع سوم»، «گرافیتی آمریکایی»، «دبلیو» و «آقای اپوس هلند» اشاره کرد. او برای فیلم «خداحافظ دختر» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

الزامات جدید «اسکار» من را وادار به استفراغ می‌کند!

از مساله تبعیض نژادی تا آزادی حمل انواع سلاح در آمریکا ازجمله مشکلات بی‌شمار اجتماعی در این کشور است که داعیه‌دار سروری در جهان را دارد، حال آنکه هرازگاهی خبر تیراندازی در مدارس این کشور و کشتار کودکان و تبعیض و برخورد خشونت‌بار پلیس با رنگین‌پوستان، رسانه‌های دنیا را درمی‌نوردد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *