X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

اعلام ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

برنامه‌های «دست کی بالا»، «سخنرانی استاد رحیم پورازغدی»، «بچه زرنگ»، «مداحی و نوحه‌سرایی» و «فیلم سینمایی قدم خیر» در  روز سالروز شهادت امام صادق (ع) پخش می‌شود.

برنامه «دست کی بالا» با موضوع راستگویی، کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی است که به مناسبت شهادت امام صادق (ع) تهیه و تولید شده و سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۵:۱۵ مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

گروه معارف اسلامی شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت ششمین پیشوای مسلمانان، دو قسمت از «سخنرانی‌های استاد رحیم پورازغدی» با موضوع «امام صادق (ع)، پدر علم جدید» و «تعریف درست علم، ترکیب عقل و تجربه» را آماده پخش دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی اکبر نیک‌دست،  سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۸ روانه آنتن خواهد شد و بازپخش این دو قسمت، سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۲:۳۰ بامداد و چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۰:۳۰ بامداد می‌باشد.

در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، یکی از قسمت‌های مجموعه «بچه زرنگ ۲» که روایتی از نحوه اعزام و شهادت شهید مدافع حرم افغانستانی شهید علیرضا توسلی و ماجرای تشکیل تیپ فاطمیون است، ساعت ۲۳ پخش شده و بازپخش آن سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

پخش مراسم عزاداری توسط حاج محمدرضا طاهری و کربلایی حسین طاهری از حسینیه چهارده معصوم فراجا و حسینیه شهید محلاتی میدان شهدا و همچنین نوحه‌سرایی حاج محمود کریمی و سیدمجید بنی فاطمه در شب و روز شهادت این امام همام و در فواصل برنامه‌ها پخش خواهد شد.

«فیلم سینمایی قدم خیر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود فرخنده طینت که روایتی است از تلاش‌های پسربچه‌ای به نام مراد به منظور گرفتن حلالیت برای پدربزرگ در حال احتضارش، سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۸ صبح روانه آنتن خواهد شد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *