X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

همکاری شبکه چهار و شبکه اینترنتی کتاب در نمایشگاه کتاب

شبکه چهار سیما با استقرار در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ارائه سه بخش ۲۰ دقیقه‌ای در روز و برنامه اختصاصی کتاب چهار به اطلاع رسانی نمایشگاه و موضوعات حوزه کتاب و نشر می‌پردازد.

بخش‌های سه گانه در ساعت‌های ۱۰:۳۰ صبح، ۱۲:۱۰ ظهر و ۱۶:۰۰ عصر به طور زنده از نمایشگاه به نمایش در خواهند آمد.

دو بخش اول ساعت‌های ۱۰:۳۰ و ۱۲:۱۰ به اطلاع رسانی از نمایشگاه خواهد پرداخت و بخش اختصاصی ساعت ۱۶:۰۰ با عنوان «جلد دوم» با اجرای میثم رشیدی مهرآبادی، برنامه‌ای خواهد بود که با همکاری «شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب»، که به صورت زنده از تلوبیون پخش می‌شود، نگاهی تخصصی‌تر به حوزه نشر و کتاب خواهد داشت و با ناشران و نویسندگان گفتگو خواهد کرد. بینندگان این بخش پس از پایان زمان برنامه می‌توانند ادامه برنامه را از طریق شبکه کتاب از تلوبیون به تماشا بنشینند.

برنامه کتاب چهار که بینندگان شبکه چهار پیشتر هم شاهد تماشای فصل‌ها و ویژه برنامه‌های آن از شبکه بوده اند این بار با تهیه کنندگی کوروش انصاری و اجرای کوروش علیانی در استودیوی شبکه چهار واقع در محل نمایشگاه کتاب به طور زنده به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه نیز در طی سلسله گفتگو‌هایی با شخصیت‌های شناخته شده حوزه کتاب و نشر، فضای نشر کتاب را مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد داد.

سی چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۲۰ الی ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *