X

جزئیات وبلاگ

آیا برنامه‌ها و ماموریت‌های مصوب در همایش سه روزه «سازمان سینمایی» منتشر خواهد شد؟ – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سیاست‌های حوزه استان‌های سازمان سینمایی در سال ۱۴۰۲ در گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) در مجتمع فرهنگی باغ زیبا تشریح می‌شود.

به گزارش سینماپرس، گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با هدف ارائه برنامه‌ها و ماموریت‌های کلان سازمان سینمایی در حوزه استان‌ها در سال‌جاری، تبیین مباحث تخصصی و گفت و گو در حوزه‌های مختلف سینما با حضور محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور، معاونان این سازمان به همراه مدیران موسسه‌های تابعه برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی، چشم‌انداز برنامه‌های سازمان سینمایی کشور در حوزه‌های توسعه و مدیریت منابع، توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، فیلمخانه ملی، نظارت و ارزشیابی، جشنواره‌ها و امور بین‌الملل و همچنین، مباحث مربوط به راهبردها و ماموریت‌های انجمن سینمای جوانان، بنیاد سینمای فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و موسسه سینماشهر تبیین و ارائه می‌شود.

در چارچوب اهداف عدالت محوری سازمان سینمایی و با هدف همگرایی، هم‌افزایی و اثرگذاری در سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، ارزیابی ظرفیت‌های موجود و بازشناسی ظرفیت‌های مغفول سینما در استان‌ها پیش‌بینی شده است.

گردهمایی سه روزه مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها توسط معاونت امور استان‌ها و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی شده و یک روز آن به سازمان سینمایی کشور اختصاص یافته است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *