X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

حضور سینماگران انقلابی بر بالین جانبازان دفاع مقدس – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: برخی سینماگران انقلابی در حاشیه جشنواره فیلم ایثار با همراهی مدیران و اعضای ستاد برگزاری جشنواره با حضور در آسایشگاه جانبازان نخاعی امام خمینی (ره) مشهد با جانبازان دفاع مقدس و مدافعان حرم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، تعدادی از هنرمندان و میهمانان جشنواره و اعضای ستاد برگزاری این رویداد هنری متشکل از: علیرضا سربخش، جلیل فرجاد ، مهدی فیوضی، مهدی فقیه، سعید الهی، الهام چرخنده، سید احمد میرعلایی، حسین باکیده ، حجت الاسلام فاطمی نسب، عبداله باکیده، فرهاد مختاری، محمدرضا دزفولی، مصطفی محمودی، علی کفراش، ناصر باکیده ، به میزبانی حجت الاسلام حسن زاده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در آسایشگاه جانبازان نخاعی امام خمینی (ره) مشهد با جانبازان تحت درمان و حاضر در این مرکز که تعدادای از آنان از رزمندگان دوران دفاع مقدس و تعدادی نیز رزمندگان مدافعان حرم هستند دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسولان مرکز یاد شده گزارشی را از تاریخچه مرکز و فعالیتهای انجام شده در آن به حاضران ارایه دادند و در ادامه نیز حجت الاسلام حسن زده به بیان خاطراتی از این مرکز و جانبازان حاضر در آن پرداخت. دیدار از بخشهای مختلف آسایشگاه مذکور که با اهدای گل توسط هنرمندان به جانبازان و مسولان مرکز یادشده همراه بود و گفتگو و تبادل نظر با جانبازان برنامه های این بازدید را تشکیل دادند.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار با دبیری فرهاد مختاری عصر روز چهارشنبه سوم خرداد ماه در محل مرکز همایش های بین المللی آستان قدس رضوی در مجاورت حرم مطهر حضرت رضا {ع} به کار خود پایان می دهد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *