X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

عده‌ای گویا ناراحتند از اینکه شرایط خوب است و همه چیز به روال است! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه ۳ خرداد در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: دیروز از همه بخش‌ها خواسته شد که به شایعه‌سازی رسانه‌ای پایان دهند و اجازه ندهند که افرادی با انگیزه‌های مختلف، التهاب ایجاد کنند.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه ۳ خرداد در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره شایعه اخیر ممنوع‌الکار شدن برخی هنرمندان حوزه موسیقی گفت: این موضوع را باید شبکه رسانه‌ای ما بررسی کند که چطور امکان دارد تصمیمی که گرفته نشده رسانه‌ای می‌شود.

اسماعیلی افزود: این موضوعات مقررات خاصی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد و بررسی آن بر اساس ترتیبات روشنی صورت می‌گیرد و اگر مشکلی باشد به افراد اعلام می‌شود.

اسماعیلی با انتقاد از فضاسازی رسانه‌ای تصریح کرد: در موضوعات اینچنینی مخفی‌کاری نداریم. دیروز از همه بخش‌ها خواسته شد که به شایعه‌سازی رسانه‌ای پایان دهند و اجازه ندهند که افرادی با انگیزه‌های مختلف، التهاب ایجاد کنند.

وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر و رسانه قواعد روشنی دارد و متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. مثل هر صنف دیگری در این حوزه ممکن است افرادی تخلف کرده باشند که به آن رسیدگی می‌شود و جمع‌بندی آن به فرد اعلام می‌شود. این موضوعات جز شایعه‌سازی رسانه‌ای چیزی نیست و خبرسازی‌ها را از اساس رد می‌کنیم. هنرمندان و اهالی فرهنگ این موارد را از طریق اعلام رسمی وزارتخانه و نهادهای متولی پیگیری کنند. آقای الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی و آقای سالاری معاون هنری وزارتخانه هستند و به مسائل رسیدگی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عده‌ای گویا ناراحتند از اینکه شرایط خوب است و همه چیز به روال است و در تمام حوزه‌ها به خوبی فعالیت‌ها در جریان است و حالا هم یک عده نان‌شان در ایجاد التهاب است و خواهشمندم هنرمندان مسائل را از طریق مسولین ذیربط در وزارت ارشاد پیگیری کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *