X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آغاز ناامیدکننده فیلم های جدید اکران/ تعداد کل مخاطبان ۷ فیلم جدید اکران شده به ۱۰۰ هزار نفر نرسید! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: وضعیت گیشه سینماها طی هفته اخیر ناامیدکننده بود به نحوی که تعداد کل مخاطبان ۷ فیلم جدید اکران شده حتی به رقم ناچیز ۱۰۰ هزار نفر هم نرسید!

به گزارش سینماپرس «ارثیه فامیلی» به کارگردانی حامد رضی، «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی، «تصور» به کارگردانی علی بهراد، «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی، «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی، «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی و «شهر هرت» به کارگردانی کریم امینی ۷ فیلم جدید اکران سینماها هستند که آغازی بسیار ناامیدکننده را برای گیشه سینماها رقم زدند!

به استناد آمار ارائه شده تا ساعت ۱:۴۰ بامداد شنبه بیستم خردادماه ضعیف ترین فیلم های اکران به ترتیب «بچه های طوفان» به کارگردانی صادق صادق دقیقی با ۱۶ مخاطب، «ارثیه فامیلی» به کارگردانی حامد رضی با ۷۸ مخاطب، «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی با ۴۴۶ مخاطب بودند.

«جنگ جهانی سوم» در هفته گذشته تنها حدود ۳ هزار بلیت فروخت و این در حالی است که فیلم جدید رضا میرکریمی با عنوان «نگهبان شب» تنها حدود ۲۵۰۰ مخاطب داشت و «تصور» علی بهراد هم فقط ۲۸۰۰ مخاطب را به سینماها کشاند!

«بابا سیبیلو» ادوین خاچیکیان حدود ۷ هزار قطعه بلیت فروخت و فیلم پرخرج «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی تنها حدود ۸ هزار مخاطب داشت! «عروس خیابان فرشته» مهدی خسروی نیز حدود ۷ هزار و «یقه سفیدها» شهرام مسلخی اندکی بیش از ۸ هزار مخاطب داشتند.

«عروسی مردم» و «مصلحت» هریک حدود ۱۱ هزار مخاطب داشتند و «کت چرمی» حدود ۱۷ هزار مخاطب را به سالن های سینما کشاند!

«سه کام حبس» سامان سالور ۲۵ هزار نفر، «آهنگ دو نفره» آرزو ارزانش ۳۷ هزار نفر و «شهر هرت» کریم امینی حدود ۵۲ هزار مخاطب داشت!

نکته قابل تأمل اینکه «فسیل» همچنان پرفروش ترین فیلم سینماها بود و توانست طی یک هفته ۲۲۱ هزار مخاطب را به سالن های سینما بکشاند و یک تنه حریف همه فیلم های روی پرده شود! و جالبتر آنکه فیلم دوم جدول فروش نیز متعلق به کریم امینی کارگردان «فسیل» است و این فیلمساز در واقع رقابتی جدی با خود را در اکران تجربه می کند!

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *