X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ویزیت «طبیب» در شبکه سه

برنامه «طبیب» در راستای ارتقای سطح دانش افراد و سلامت جامعه، آموزش عموم مردم در زمینه پیشگیری و شناخت برخی مشکلات زمینه‌ای بیماری‌ها تولید شده و هر روز مطالب مفیدی را از طریق کارشناسان و متخصصان در این حوزه از طریق آنتن شبکه سه سیما در اختیار بینندگان قرار می‌دهد. «طبیب» با دنبال کردن مباحث مربوط به حوزه پزشکی و سلامت، مخاطبان بی شماری را پای تلویزیون می‌نشاند.

این برنامه مخاطب محور به تهیه کنندگی علی زاهدی و اجرای پیمان طالبی از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۱ به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود و در آن به موضاعات مختلف پزشکی، روانشناسی، تغذیه و … می‌پردازد و بخشی از برنامه را برای پاسخ به سوالات بینندگان با توجه به موضوع روز اختصاص داده است.

در این برنامه خبری از فضای سنگین پزشکی با دکوراسیونی تکراری و اصلاحاتی ثقیل که برای بینندگان گیج کننده باشد، نیست، بلکه «طبیب» با سبکی متفاوت به بررسی مسائل روز پزشکی می‌پردازد و با ایجاد دکوراسیونی متفاوت، تنوع در بخش‌های مختلف برنامه و اضافه کردن بخش‌هایی که برای مردم جذاب‌تر است، توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید و ارتباط نزدیکی با آن‌ها برقرار کند.

از دیگر خصوصیات برنامه «طبیب» انتخاب کارشناسانی است که در مدت زمانی معلوم، به نیاز‌های ساده و روزمره افراد می‌پردازند و در واقع همین ارتباط بی واسطه با مخاطب، آن را تبدیل به برنامه‌ای مخاطب محور کرده است.

سوال‌های مطرح شده در این برنامه از جنس سوالات روزمره مردمی است که ممکن است در طول شبانه روز از فکر و ذهن آن‌ها بگذرد و پاسخ به این سوالات از زبان کارشناسان متخصص به صورت علمی و منطقی با ذکر منابع معتبر بسیار به بیننده کمک می‌کند. به صورتی که در طی برنامه سوالات مطرح شده مخاطبین توسط مجری از کارشناسان پرسیده می‌شود و جواب نیز پخش می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *