X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

اسماعیل سلطانیان، بازیگری خوشنام و بی حاشیه

رییس رسانه ملی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت، اسماعیل سلطانیان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون؛ خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت، اسماعیل سلطانیان باعث اندوه فراوان شد. آن مرحوم با بازی در مجموعه‌های مختلف مانند یوسف پیامبر، ستایش، مرد هزار چهره و پایتخت، هنر خود را در عرصه بازیگری ثبت و ضبط کرد. درگذشت مرحوم سلطانیان را به خانواده، دوستان و همکاران شان تسلیت گفته و برای آن مرحوم، رحمت الهی از درگاه ایزدمنان خواهانم.

پیمان جبلی. رییس سازمان صدا و سیما»

همچنین محسن برمهانی معاون سیما در پیامی درگذشت اسماعیل سلطانیان بازیگر خوشنام و خوش‌اخلاق تلویزیون را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت معاون سیما به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

جامعه هنری و خانواده بزرگ سیما، داغدار درگذشت بازیگری خوشنام و خوش‌اخلاق است. بازیگری تحصیل‌کرده و با دانش، اما بی حاشیه و بی ادعا که نقش آفرینی‌هایش هیچ گاه از خاطره‌ها فراموش نخواهد شد. نقش‌هایی، چون کاهن معبد در «یوسف پیامبر»، عمو بهرام در «وضعیت سفید» و نقش‌هایی که در مجموعه هایی، چون «ستایش»، «رستگاران»، «مرد هزار چهره»، «معراجی ها» و … ایفا کرد. سلطانیان از هنرمندان متعهدی بود که همیشه با مردم و در کنار مردم زیست و یادش در قلب‌های مردم زنده خواهد ماند.

اینجانب مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم این هنرمند و جامعه رسانه‌ای و هنری کشور ابراز داشته و برای آن عزیز سفر کرده علوّ درجات را از درگاه حق مسألت دارم.

مرحوم اسماعیل سلطانیان امروز در سن ۶۹سالگی بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. وی با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف مانند یوسف پیامبر، پایتخت، مردهزار چهره و ستایش از جمله بازیگران فعال در عرصه هنر نمایش بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *