X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

توافق‌نامه بهره‌برداری از طبقه رادیو تلویزیونی برج میلاد امضاء شد

مراسم امضای توافق نامه بهره برداری از طبقه رادیو- تلویزیون برج میلاد، با حضور محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، محسن برمهانی معاون سیما،  علیرضا شریفی معاون توسعه و فناوری رسانه و مجتبی رضایی معاون منابع مالی و سرمایه انسانی این سازمان، به امضاء رسید.

در این مراسم، محمد امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با ابراز خرسندی از این اتفاق خوشایند که پس از ۱۵ سال وقفه به سرانجام رسیده است، گفت: با توجه به این که برج میلاد، یک برج مخابراتی است و امکانات خوبی در این زمینه دارد، اما متاسفانه تاکنون بهره برداری از آن در این خصوص، بلا استفاده مانده بود.

توکلی‌زاده افزود: این توافق نامه هدیه شهرداری تهران و رسانه ملی به مردم پایتخت در حوزه ارسال سیگنال و ارائه خدمات گردشگری تلویزیونی است.

 عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد نیز در این جلسه گفت: ثمره این بهره‌برداری برای مردم تهران در دریافت سیگنال آنتن دیجیتال و ثابت تلویزیون و رادیو محسوس خواهد بود و مشکل سیگنال‌دهی در بسیاری از مناطق تهران برطرف خواهد شد.

محسن برمهانی معاون سیما سازمان صداوسیما نیز با قدردانی ویژه از شهردار تهران برای به ثمر نشستن این اقدام بزرگ گفت: شهرداری و صداوسیما دو ارگان مهم مردمی‌اند و استفاده از طبقه مخابراتی کمک‌های شایسته‌ای به صداوسیما برای ارسال سیگنال و فرکانس برای ارائه کیفیت تصویری بهتر می‌کند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *