X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«فسیل» بعد از ۳ ماه همچنان در صدر جدول فروش/ شکست فیلم های جدید! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: فیلم سینمایی «فسیل» بعد از ۳ ماه که از اکرانش می گذرد همچنان در صدر جدول فروش قرار دارد و این اتفاق در حالی است که فیلم های جدید اکران شده با شکست در گیشه روبرو شده اند.

به گزارش سینماپرس «فسیل» به کارگردانی کریم امینی با ۲۷۰ هزار مخاطب طی هفته گذشته پرمخاطب ترین فیلم در حال اکران است؛ نکته قابل تأمل اینکه فیلم سینمایی «شهر هرت» که کارگردانی آن را نیز امینی بر عهده داشته با ۱۳۹ هزار مخاطب رتبه دوم جدول فروش را به خود اختصاص داده است.

بر اساس آمار ارائه شده در سایت سمفا تا ساعت ۱۸:۳۰ جمعه بیست و ششم خردادماه مابقی فیلم های در حال اکران شکست سهمگینی را در گیشه تجربه کرده اند به نحوی که میزان مخاطب هیچ یک از آن ها حتی به رقم ناچیز ۵۰ هزار نفر هم نرسیده است!

«کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی ۴۰ هزار مخاطب، «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی ۳۱ هزار مخاطب و «عروسی مردم» ساخته مجید توکلی تنها ۲۷ هزار مخاطب را رهسپار سالن های سینما کردند.

بر اساس این گزارش «آهنگ دونفره» به کارگردانی آرزو ارزانش ۲۶ هزار بیننده و «سه کام حبس» سامان سالور تنها ۱۵ هزار مخاطب داشته است.

قابل تأمل اینکه سایر فیلم های در حال اکران آنقدر مخاطبان اندکی داشتند که شاید اصلا توجه به آن ها در جدول فروش هفتگی نادرست باشد! به عنوان مثال فیلم جدید رضا میرکریمی با عنوان «نگهبان شب» ۸ هزار نفر و «تصور» علی بهراد تنها ۶ هزار مخاطب داشته اند!

«بابا سیبیلو» ادوین خاچیکیان و «دسته دختران» منیر قیدی هر یک ۵ هزار مخاطب داشتند و «عروس خیابان فرشته» مهدی خسروی و «یقه سفیدها» شهرام مسلخی هریک حدود ۲ هزار نفر تماشاگر به خود اختصاص داده اند.

اما «غریب» محمدحسین لطیفی، «جنگ جهانی سوم» هومن سیدی، «ارثیه فامیلی» حامد رضی و… زیر هزار مخاطب داشتند که نشان از شکست سنگین و سهمگینی برای این آثار است!

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *