X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

رضا توکلی با «برد برد» به تلویزیون می‌آید

اولین قسمت از مسابقه تلویزیونی «برد برد» به تهیه‌کنندگی محسن کرمی و کارگردانی مسعود عسگری پنجشنبه (۱ تیر ماه) حوالی ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

اجرای این مسابقه که ضبط آن از چندی پیش آغاز شده، بر عهده رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون قرار دارد.

«برد برد» به گونه‌ای طراحی شده که هم شرکت‌کنندگان داخل استودیو و هم طراح سوال‌ها که همان مخاطبان در منزل هستند نیز سهمی از جوایز مسابقه خواهند داشت. در واقع طی فراخوانی که از ماه گذشته از شبکه آی‌فیلم پخش شده، مخاطبان برای طراحی سوال‌های «برد برد» می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی و به هر تعداد که تمایل دارند برای برنامه سوال طرح کنند.

تمامی این سوال‌ها پس از بررسی توسط سازندگان برنامه به سه دسته آسان، متوسط و دشوار تقسیم می‌شوند و در قسمت‌های مختلف مسابقه از شرکت‌کنندگان پرسیده خواهد شد. در صورتی‌که شرکت‌کننده‌ای موفق نشود پاسخ درست هر سوال را ارائه دهد نیمی از جایزه سوال، به طراح آن اهدا می‌شود.

«برد برد» به سفارش گروه هنری شبکه آی‌فیلم تهیه و تولید می‌شود. زمان پخش این مسابقه روز‌های پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ خواهد بود.

دیگر عوامل پشت دوربین این مسابقه عبارت هستند از: کارگردان تلویزیونی: محسن سلطان‌زاده، تحقیق و پژوهش: حلیه صبورنژاد، مدیر تولید: مسعود عسگری، طراح صحنه و دکور: محمدرضا قراگوزلو، مدیر تصویربرداری و نورپردازی: حمید دالوند، مدیر صدابرداری: مسعود رنجبر شیرازی، تدوین: نوید پرویزی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، جانشین تولید: علی‌اصغر لاریجانی، مدیر تدارکات: محمودرضا الوندی، مدیریت گرافیک: مهدی مالمیر، مدیر برنامه‌ریزی: آیلار شجری، دستیار کارگردان: آیناز شجری، گریم: عرفان پورمند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *