X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«فرصت» با توجه به شعار سال روانه آنتن سیما شد

برنامه اقتصادی «فرصت»، یک مجله ترکیبی، تحلیلی و رویداد محور است که با توجه به شعار سال روانه آنتن شده و ضمن واکاوی موضوعات اقتصادی به معرفی ظرفیت‌های این حوزه به مخاطبان خارج از مرز‌های ایران می‌پردازد.

این برنامه که کاری از گروه اجتماعی شبکه جهانی جام جم است، قصد دارد سند‌های مهم اقتصادی در سطح خرد و کلان را در قالب ماموریت رسانه دنبال کرده و تصویر جامعی از فرصت‌های سرمایه گذاری در ایران به عنوان یک کشور راهبردی در آسیا که یکی از بزرگترین دارندگان گاز و نفت در دنیا و دارای شاهراه‌های اساسی بین غرب و شرق جهان است، ارائه نماید.

گفتگو با اقتصاددانان در خصوص موضوعات مهم هفته، معرفی و بررسی کسب و کار‌های خانگی و دانش بنیان در داخل و خارج از کشور که توسط ایرانیان بنا نهاده شده؛ همچنین پیگیری مشکلات اقتصادی ایرانیان خارج از کشور با استفاده از ظرفیت‌های سفارتخانه‌ها و معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، از بخش‌های سیال و پیش بینی شده در این برنامه است.

همچنین ارائه راهکار جهت اجرایی شدن اقتصاد مبتنی بر تولید، کاهش تورم، ترسیم پتانسیل‌های اقتصادی داخلی، معرفی ظرفیت‌های موجود در حوزه اقتصاد گردشگری و سلامت کشور برای فارسی زبانان، نگاه مقایسه‌ای به چشم انداز سرمایه گذاری در منطقه غرب آسیا، درآمدزایی ارزی در داخل کشور، بررسی مشاغل خانگی و دانش بنیان، نمایش ابعاد مختلف زندگی کارآفرینان و عملکرد صاحبان کسب و کار… از دیگر موارد برنامه ریزی شده در برنامه است که به بحث گذاشته خواهد شد.

گفتنی است برنامه ۵۰ دقیقه ای، «فرصت» با اجرا و تهیه کنندگی «مریم هدیه لو» و با اجرای علی پاکزاد و رضا فرخی، روز‌های چهارشنبه، ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به وقت تهران پخش می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *