X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

دومین جشنواره ملی «آیین سخن» برگزار می‌شود

رادیو ایران با همکاری شورای پاسداشت زبان فارسی معاونت صدا، در جهت نگهبانی، توسعه و ترویج زبان فارسی، دومین جشنوارۀ ملی «آیین سخن» را دوشنبه دوازدهم تیر ماه برگزار می‌کند. 

یدالله گودرزی دبیر  دومین جشنواره ملی «آیین سخن» اعلام کرد: در داوری دومین جشنواره ملی «آیین سخن» ویژه پاسداشت زبان خط و ادبیات فارسی از نام‌های مشهور رسانه و فرهنگ بهره گرفته شده است.

وی با اعلام این خبر افزود: در این راستا افرادی همچون «علیرضل قزوه، سعید بیابانکی، دکتر محمدرضا ترکی، دکتر محمدجعفر محمدزاده، یدالله گودرزی، حسین قرایی، غلامرضا بحیرایی، غلامحسین طالبی، شهاب شهرزاد، مهدی شاملو و سامان پارسا» در داوری بخش‌های گوناگون آیین سخن مشارکت دارند.

دبیر دومین کمیته جشنواره «آیین سخن» و مدیر گروه فرهنگ و تمدن رادیو ایران افزود: در فرایند داوری سعی شده هم از برنامه سازان و کارشناسان رسانه استفاده شود و هم از ادیبانی که با برنامه سازی رسانه‌ای آشنا هستند و با برنامه‌های گوناگون رادیویی و تلوزیونی همکاری دارند.

گودرزی در پایان یادآور شد: با همکاری فرهنگستان زبان و ادب فارسی مراسم پایانی دومین جشنواره ملی «آیین سخن» که تنها پویش ملی در حوزه پاسداشت زبان خط و ادبیات فارسی است دوشنبه ۱۲ تیر ساعت ۱۴:۰۰ با حضور علاقه‌مندان به زبان و ادبیات و جمعی از مدیران ارشد رسانه ملی و معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و مدیر رادیو ایران و برنامه سازان این شبکه رادیویی در استودیوی شماره یک رادیو برگزار می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *