X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

وضعیت کارگردان سینما بعد از جراحی مغز/ خبر اینستاگرامی تکذیب شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

رامین وحیدزاده فرزند ابراهیم وحیدزاده کارگردان باسابقه سینما که چند روز پیش به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت سلامتی این فیلمساز گفت: پدر چند روز پیش تحت عمل قرار گرفتند و بعد از بهبودی نسبی، به بخش منتقل شده‌اند. در حال حاضر هوشیار هستند و اگر همه شرایط به‌خوبی پیش برود احتمالاً تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند.

وی درباره دلیل بروز این عارضه هم توضیح داد: ما هم اطلاع دقیقی از منشأ آن نداریم اما بنابر آنچه پزشک می‌گوید، این خونریزی ناشی از یک ضربه بوده که منجر به خونریزی در مغز شده است. خود پدر چیزی در این زمینه به یاد ندارد و نمی‌دانیم چه ضربه‌ای می‌توانسته این اندازه شدت داشته باشد. پزشکشان معتقدند به دلیل بالا رفتن سن، احتمال این وجود داشته که ضربه‌ای ضعیف هم منجر به این خونریزی شده باشد.

فرزند این فیلمساز ادامه داد: به توصیه پزشک مراقبت‌ها را خیلی باید بیشتر کنیم تا از ضربه‌های مشابه جلوگیری شود. کمااینکه در این مورد اخیر هم به نظر می‌رسد ضربه موردنظر چند روز پیش به سرشان وارد شده و حتی می‌تواند یک ماه از آن گذشته باشد. پدرم نزدیک دو هفته احساس سردرد داشت و دلیلش را هم نمی‌دانست. دکتر هم در معاینه‌های اولیه تشخیص ضربه مغزی و خونریزی را نداده بود و مواردی مانند گرما و کمبود ویتامین را دلیل این سردردها دانسته بودند. وقتی سردردها شدت گرفت، مادرم نگران شد و پدر را نزد دکتر متخصص بردیم. آنجا بود که فرضیه خون‌ریزی مغزی مطرح شد و بعد از ام‌آرآی سریع پدر را به بیمارستان منتقل کردند. خداروشکر با عمل جراحی لخته‌های خون از سرشان خارج شد.

وی با تأکید بر اینکه عارضه‌ای که پدرش با آن مواجه بوده، خون‌ریزی مغزی بوده است و نه سکته مغزی، گفت: متأسفانه خبر مربوط به سکته مغزی پدر ابتدا در یکی از کانال‌های خبری اینستاگرامی مطرح شد و خیلی از دوستان و نزدیکان پدر را هم نگران کرده بود. در حال حاضر شرایط عمومی ایشان بسیار خوب است و معدود مشکلات کلامی‌ای که پیش از عمل جراحی داشتند هم به‌طور کامل برطرف شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *