X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مسعود کاویانی مدیر رادیو محرم شد

سید احمدرضا صدر، مدیر روابط عمومی معاونت صدا با اعلام این خبر گفت: علی بخشی زاده، معاون رسانه ملی طی حکمی مسعود کاویانی را با حفظ سمت، به عنوان مدیر رادیو محرم منصوب کرد.

وی در ادامه افزود: رادیو محرم از ابتدا تا پایان ماه محرم بر روی موج اف. ام ردیف ۹۵.۵ تقدیم مخاطبان می‌شود. این رادیو همچون سال‌های گذشته برای شنونده‌های سراسر کشور با رویکرد ویژه ایی روی آنتن می‌رود که به صورت خاص حسینه‌ای را به وسعت تمام ایران با بخش‌های مختلف و متنوع؛ همراه با مداحی‌ها و سخنرانی‌های کوتاه و ایجاد شور حسینی، ایجاد می‌کند.

صدر با بیان اینکه رادیو محرم بر بستر رادیو فصلی است، خاطر نشان کرد: رادیو فصلی فرصتی است تا در زمان‌ها و موقعیت‌های مختلف، متناسب با زمان، برنامه‌سازی در حوزه‌های مختلف با رویکرد‌های گوناگون شکل گیرد.

به گفته مدیر روابط عمومی معاونت صدا؛ تا ابتدای ماه محرم رادیو تبیین را خواهیم داشت و از ابتدای ماه محرم، رادیو محرم آغاز و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت، از آن زمان نیز رادیو اربعین آغاز به کار خواهد کرد تا ابتدای ماه ربیع الاول نیز ادامه خواهد داشت.

در این حکم آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در رسانه، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مدیر شبکه رادیویی محرم منصوب می‌شوید.

اکنون که رادیو محرم در هشتمین منزل خود توانسته به برکت شور حسینی، حسینیه‌ای به وسعت دل‌ها در کهکشان رسانه‌ها پدید آورد؛ انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت‌های تمامی شبکه‌های رادیویی به ویژه شبکه معارف در ترویج الگوی صحیح عزاداری، بازشناسی مفاهیم و معارف عاشورا، تبیین و بازخوانی پیام‌ها و مفاهیم ناب حسینی و انطباق آن با عصر حاضر در قالب مراثی و تولید و پخش برنامه‌های فاخر کوشا باشید.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *