X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آغاز به کار مدرسه تلویزیونی مهارت از عید غدیر

علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش سیما، با حضور در استودیوی خبر ۱۰:۳۰، در تشریح مدرسه تلویزیونی مهارت گفت: ما در این مدرسه به مهارت‌هایی می‌پردازیم که هم در زندگی به کار نوجوانان و جوانان بیاید، هم بتوانند به زودی از آن مهارت کسب درآمد کنند.

وی افزود: بسیاری از مطالبی که در مدارس به دانش آموزان آموخته می‌شود، مهارت محور نیستند. بعد از اینکه بازخورد مثبت از مردم گرفتیم و در نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، مدرسه تلویزیونی ایرانی در اسفند ۱۴۰۱ رتبه اول اقبال عمومی را به دست آورد، ما به فکر یک تغییر افتادیم. چرا که ما هم به نوعی در مدرسه تلویزیونی ایران به محتوای کتاب‌های درسی می‌پرداختیم. برای همین در تابستان امسال به سراغ مدرسه مهارت رفته ایم.

عبدالعالی در ادامه بیان کرد: یک بخش اصلی مهارت‌هایی که در این مدرسه در تابستان به نوجوانان آموزش داده می‌شود، به هوش مصنوعی اختصاص دارد؛ مهارت هایی، چون برنامه نویسی پایتون و طراحی وب. در کنار آن برخی مهارت‌های فنی حرفه‌ای مثل آموزش تعمیر ابزارها، خیاطی و … را هم در قالب یک نمایش با حضور استادکاران مهارت خواهیم داشت.

وی افزود: برای کودکان هم با بهره گیری از عوامل برنامه مدرسه جنگلی که عروسکی است، در قالب نمایش مهارت‌هایی را که کودکان در سنین پایین‌تر نیاز دارند آموزش می‌دهیم. زمان پخش برنامه نوجوانان، ساعت ۷ شب و برنامه کودکان ساعت ۴ بعد از ظهر است. این برنامه‌ها از عید سعید غدیر خم در شبکه آموزش آغاز می‌شوند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *