X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

جشنواره فیلم کوتاه فرصتی برای کشف فیلمسازان خوزستان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مصطفی بوعذار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره فیلم کوتاه خوزستان بیان کرد: این جشنواره با حضور ۴۵ فیلمساز خوزستانی فرصت خوبی را برای کشف و شناسایی فیلمسازان جوان بر پرده سینما فراهم کرده است.

وی با اشاره به تعطیلی ۲ ساله این رویداد گفت: جشنواره مذکور بعد از این مدت باید باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود چرا که جشنواره فیلم کوتاه خوزستان سکوی پرتاب و محلی برای شناسایی استعدادهای جوان و نخبه فیلمسازی است؛ همچنین در گذشته فیلمسازان برتر سینمای کشور از همین رویدادها به جامعه هنری معرفی شدند.

این فیلمنامه نویس خوزستانی در ادامه کیفیت و تنوع آثار منتخب در جشنواره فیلم کوتاه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: نسل جوان با نگاه‌های متنوع و متکثر پیرامون جامعه و طبیعت خود آثاری درخشان را در قالب‌های مستند و داستانی تولید کردند که در ادامه مسیر باید از آنها حمایت ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با تقدیر از بانیان و برگزارکنندگان این رویداد گفت: اجرا نشدن اینچنین رویدادهایی باعث مهاجرت و دلسردی هنرمندان می‌شود و انجمن سینمای جوان خوزستان و امور هنری ارشاد خوزستان با تلاش‌های صورت گرفته محفلی را برای تعامل فیلمسازان فراهم کردند که باید پس از برگزاری این رویداد از فیلمسازان جوان و مستعد حمایت ویژه‌ای صورت گیرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *